simenfsf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 det kan vel ikke ha noe med en patch å gjøre? så maskinen egentlig takler spillet helt greit? Håper på det beste. 6862243[/snapback] Mmm, hva mener du? Med mindre du vet noe jeg ikke gjør, så har ikke jeg hørt om noen patch som fikser eller gjør spillet mindre kravstort? kan jo bare senke innstillingene, men ikke like kult da Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 tror det var noe sånn at bf2 ikke funket optimalt med et eller annet skjermkort, så når du lastet ned patchen så ble alt bra... Får se om det kommer en lignenede maskin til jul...hvis ikke den er enda billigere..vurdere veldig sterkt å kjøpe en bærbar snart. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Vurderer sterkt å kjøpe denne, men lurer litt på: - Hvordan er skjermen når man tenker på størrelsen? Den kommer til å stå mest hjemme, men har også tenkt å ta den med litt rundt, blant annet på skole om kanskje et års tid. 17" Widescreen virker litt stort .... - Hvordan er det med dette nummergreiene og touchpaden? Funker det fint for en høyrehent? Lenke til kommentar
trupett Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Er det noen tester av denne eller dv9074ea? gjør ikke no om det er på engelsk! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Vurderer sterkt å kjøpe denne, men lurer litt på: - Hvordan er skjermen når man tenker på størrelsen? Den kommer til å stå mest hjemme, men har også tenkt å ta den med litt rundt, blant annet på skole om kanskje et års tid. 17" Widescreen virker litt stort .... - Hvordan er det med dette nummergreiene og touchpaden? Funker det fint for en høyrehent? 6863399[/snapback] Den er litt rambo å ha med på forelesninger, men det fungerer. Jeg har den med nesten hver dag. Hvordan fungerer numpaden på tastaturet ditt? Det er jo akkurat likt. Touchpaden er plassert rett under space-knappen, slik den er på alle andre bærbare. Den er ikke spesielt tilpasset venstrehendte. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Da så, takker. Så at jeg misforstod litt angående numpaden nå, så da er det helt i orden. Takker for svar. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Da har jeg også bestillt. Håper Amentio leverer kjapt! Endret 14. september 2006 av Dagon Lenke til kommentar
ivarsr Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 bestilte den natt til onsdag. ble sendt på onsdag klokka 12, så har den vel iløpet av morgendagen eller på lørdag Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Nå har jeg testa Half Life 2 på min dv9005. Gikk helt smooth med alle grafikkinnstillinger på max. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Nå har jeg testa Half Life 2 på min dv9005. Gikk helt smooth med alle grafikkinnstillinger på max. 6866032[/snapback] Prøv også den nye demoen av F.E.A.R, kan lastes ned fra Gamer.no Lenke til kommentar
plaank Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Woohoo! Der var min 9074 kommet på døren:D Har akkurat fått innstallert alle programmer, og lagt over litt musikk.. Gjorde som nevnt over her, testa FEAR demoen, gikk dom bare juling:D Meget imponert over medie-funksjonaliteten, med tanke på den medfølgende fjernkontrollen etc.. Kan ikke si jeg angrer ett sekund på investeringen! Jeg er kjempefornøyd! Lenke til kommentar
trupett Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Noen som kan legge ut en liten test av dv9005 eller dv9074?? Lenke til kommentar
plaank Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hmz.. En liten ting jeg har lagt merke til med min dv9074.. Når jeg starta den første gangen sto batteriet på 58%, jeg brukte naturligvis strømledningen med en gang, da jeg satt hjemme når jeg testa den. Men batteriet sto på 58% også i dag tidlig når jeg sto opp, så tok jeg den av nett-strømmen, så batteriet fikk lade seg ut. Nå står det på 0%, og vil ikke lade seg opp.. Den kjører bare på nett-strømmen.. Hva kan være feil?? Jeg har sett så smått gjennom de brosjyrene som fulgte med, men jeg finner ikke no Lenke til kommentar
mrmattis Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Ta kontakt med HP support. Det ser ut som om det er flere som har batteri/lade problem med 9005/9074 modellene. Kan muligens løses ved en bios oppdatering, men ta kontakt med HP support først. Søk i forumet, da dette har vært oppe tidligere. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 har ikke bærebar pc selv, men du kan prøve å oppgradere drivere. drivere til til din maskin finner du her: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...&lang=no&os=228 håper det løser problemet, siden jeg har tenkt til å kjøpe den samme pcen selv Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hmz.. En liten ting jeg har lagt merke til med min dv9074..Når jeg starta den første gangen sto batteriet på 58%, jeg brukte naturligvis strømledningen med en gang, da jeg satt hjemme når jeg testa den. Men batteriet sto på 58% også i dag tidlig når jeg sto opp, så tok jeg den av nett-strømmen, så batteriet fikk lade seg ut. Nå står det på 0%, og vil ikke lade seg opp.. Den kjører bare på nett-strømmen.. Hva kan være feil?? Jeg har sett så smått gjennom de brosjyrene som fulgte med, men jeg finner ikke no 6874185[/snapback] Samme problem på min 9005. Ta kontakt med Hp Support også ber de deg laste ned en bios patch som fikset mitt problem. Hvis ikke har du krav på nytt batteri. Burde bli fikset på 10min hvis du ringer på mandag. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hmz.. En liten ting jeg har lagt merke til med min dv9074..Når jeg starta den første gangen sto batteriet på 58%, jeg brukte naturligvis strømledningen med en gang, da jeg satt hjemme når jeg testa den. Men batteriet sto på 58% også i dag tidlig når jeg sto opp, så tok jeg den av nett-strømmen, så batteriet fikk lade seg ut. Nå står det på 0%, og vil ikke lade seg opp.. Den kjører bare på nett-strømmen.. Hva kan være feil?? Jeg har sett så smått gjennom de brosjyrene som fulgte med, men jeg finner ikke no 6874185[/snapback] Samme problem på min 9005. Ta kontakt med Hp Support også ber de deg laste ned en bios patch som fikset mitt problem. Hvis ikke har du krav på nytt batteri. Burde bli fikset på 10min hvis du ringer på mandag. 6874591[/snapback] Ta ut batteriet en liten stund før du setter det inn igjen! Trodde jeg hadde fått samme problemet jeg også en stund men det løste seg ved å ta av batteriet.. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) *slettet* ---- EDIT: Etter råd fra Thomas16 så gikk jeg inn på HPs programvare og driver side, med driveroppdateringer. Nederst fant jeg ett program som heter HP Batteri-sjekk. Jeg kjørte dette programmet, nå ser jeg ladingen har startet her! Takk for all hjelp, I owe you guys one;) Og til Thomas16, 9074 er en glimrende maskin, jeg simpelten elsker den! Sexy utseende og gode specs - LØP OG KJØP (eller sett deg ned og bestill) Endret 16. september 2006 av plaank Lenke til kommentar
TEE Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 HP support kan gi dere en BIOS-oppdatering til de dv9000 og dv6000 modellene som har problemer med batterilading. Denne oppdateringen fikser også et problem med at batterisjekken sier batteriet er defekt selvom det ikke er det. Lenke til kommentar
yodarcc Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 vet noem om det føler med cd så jeg kan selge home editon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå