ivarsr Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 btw, OT, noob spm men noen som vet om windows er forhåndsinstallert og om man kan dele opp harddisken etter at evt windowsen er installert (har kun delt den opp før windows og noe som helst har blitt installert, på den forrige laptopen). hadde en 80gb hd som jeg delte opp i 10gb(c:) - 30gb og 40gb. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Så jo faktisk ganske så snasen ut denne Bildene gjorde valget enda enklere! Jeg venter nå på min dv9074, det er jo igrunn samme maskinen, bare en kraftigere CPU og integrert BT. Gleder meg som en liten unge på julaften 6852871[/snapback] + 2 harddisker Lenke til kommentar
plaank Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) + 2 harddisker 6853130[/snapback] Ja, og det! Den har vel en DVD-brenner som støtter lightscribe også, om jeg ikke misforsto helt, hehe! *vente* Endret 13. september 2006 av plaank Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Kan du gi en vurdering av den når du får den plaank. tenker på å kjøpe den selv. Lenke til kommentar
Tigerboy Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ingen som angrer på kjøp av DV9005 \ DV9074 'en - og heller skulle kjøpt en med Intel CPU ? Tror det blir er DV9074 på meg, lurte litt på om jeg skulle vente til NX9420'en kom med Core 2 Duo i slutten av måneden men så er det jo 3000.- ekstra da for nx9420'en med T7400 2.16Ghz CPU og XT1600 skjermkort er kanskje ikke verdt det !! eller ? Hadde primært tenkt å bruke PC'en til web, mediaPC, bilde behandling, kanskje litt lett video redigering, samt litt spill "men det skjer nå ikke så ofte da". Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Svært godt fornøyd med DV9005 Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Lyst på denne jeg også, men, skjønner ikke hvorfor de har plassert tocupad'en så langt til venstre? Akkuratt som den er tilpassa venstrehendte eller noe? Hva mener dere som har pc'en? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Denne maskinen får kun kjøpes av venstrehendte... viste du ikke det :!: Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Lyst på denne jeg også, men, skjønner ikke hvorfor de har plassert tocupad'en så langt til venstre? Akkuratt som den er tilpassa venstrehendte eller noe? Hva mener dere som har pc'en? 6855212[/snapback] Er nok fordi den har nummertaster til høyre for tastaturet, og touchpaden er alignet rett under tastaturet er. Lenke til kommentar
Skello Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Nokken som har prøvd og formatere 9074'en? Eg sliter med og få det til enda eg har valgt cd-rom som første boot options og gått til boot menyen på oppstart for og få det til, men alikavel starter den bare rett opp i windows. Skal sjekke win-xp cd'en min med en annen seinare for og se om den er problemet tho. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Kan du gi en vurdering av den når du får den plaank. tenker på å kjøpe den selv. 6854129[/snapback] Det skal jeg gjøre Skjønner ikke hva som tar så lang tid, men.. XD.no har ikke fått sendt den avgårde enda (jada, jeg har betalt;)) Lenke til kommentar
Skello Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 plank: tok si tid her og med xd.no, fikk den ikkje før etter 7 dager (posten tok 3 dager) så dei brukte altså 4 dager på og behandle ordren min. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 plank: tok si tid her og med xd.no, fikk den ikkje før etter 7 dager (posten tok 3 dager) så dei brukte altså 4 dager på og behandle ordren min. 6855813[/snapback] Oj, såpass? Ja da får jeg bare ta på meg tålmodighetsbuksene.. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Lyst på denne jeg også, men, skjønner ikke hvorfor de har plassert tocupad'en så langt til venstre? Akkuratt som den er tilpassa venstrehendte eller noe? Hva mener dere som har pc'en? 6855212[/snapback] Passet perfekt for min del ettersom jeg bruker venstre hånd til det meste.. Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Lyst på denne jeg også, men, skjønner ikke hvorfor de har plassert tocupad'en så langt til venstre? Akkuratt som den er tilpassa venstrehendte eller noe? Hva mener dere som har pc'en? 6855212[/snapback] Passet perfekt for min del ettersom jeg bruker venstre hånd til det meste.. 6856623[/snapback] Hehe. Er høyrehendt selv, men syns ikke det er noe problem at padden er litt til venstre. Prøver derimot å finne en grei veske til den. Kanskje også kjøpe en ekstra harddisk og minne når man først er igang. Og kanskje et Wacom tegnebrett også... hehe Er veldig fornøyd med 9005. Overraskende god på spill også. Eneste jeg har noe å si på er akkuratt Ghost Recon Advanced Warfighter, som har litt lagg. Veldig krevende spill da. Gled dere Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Er det noen som har tips om en bra bæreveske til denne, som ikke koster så mye? Lenke til kommentar
Tigerboy Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 "Eneste jeg har noe å si på er akkuratt Ghost Recon Advanced Warfighter, som har litt lagg. Veldig krevende spill da." Da kjører du vel kanskje max på alt i full oppløsning ? Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 "Eneste jeg har noe å si på er akkuratt Ghost Recon Advanced Warfighter, som har litt lagg. Veldig krevende spill da." Da kjører du vel kanskje max på alt i full oppløsning ? 6860216[/snapback] Nei faktisk ikke. Kjører på en blanding mellom lavt og noe på medium, og 1444x9xx oppløsning. Er vel kanskje ikke det at det hakker, men musen/siktet går ikke så veldig smooth, er vanskelig å treffe etc. Skulle gjerne tatt imot noen tips for å få spillet til å gå litt glattere, er litt laggy. Kunne kanskje tatt lavere oppløsning, men liker den jeg hat veldig godt. Takk Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Prøvde det spillet på min også og det lagger litt! Løsningen ble den stasjonære med 7900 kort.. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 det kan vel ikke ha noe med en patch å gjøre? så maskinen egentlig takler spillet helt greit? Håper på det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå