Gå til innhold

HP dv9005 - En glimrende desktop-erstatter?

SirJames

Anbefalte innlegg

Jeg har fått min DV9074, og jeg må si meg ganske så fornøyd egentlig. Den har jo vært hos Infocare en stund nå for å byttet HK, men jeg må virkelig si at nå som alle irritasjoner er ute av verden så er jeg glad jeg valgte denne til slutt. Fikk den tross alt til 9300,-.

Noe små irriterende støy fra vifter og den slags er ikke nok til jeg ikke er fornøyd! En annen ting er at jeg kanskje hadde håpt på en bedre opplevelse av en tokjerne CPU, men merker ikke så veldig mye forskjell når jeg driver på med mange ting samtidig for å være ærlig... Om dette også gjelder for Core 2 Duo veit jeg ikke, men har tenkt å prøve på min stasjonære PC snart! ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Til dere som har hatt den en stund: har bios/driver-oppgraderinger fikset feilene som er påpekt her tidligere i tråden med batteri, lydkort osv? En venn av meg skal ha seg pc, og han gir egentlig f... i om den støyer, blir litt varm, batterilevetid, størrelse (strider egentlig mot alt jeg liker, men han om det), vil bare ha bra spillytelse og stor skjerm til helst ikke mer enn 9000,- (ville ikke vente å spare på mer heller, håpløs kompis, hehe) så jeg vurderer å anbefale en 9041 til han om jeg kan få bekreftelser på at feilene er fikset.

Lenke til kommentar
Til dere som har hatt den en stund: har bios/driver-oppgraderinger fikset feilene som er påpekt her tidligere i tråden med batteri, lydkort osv? En venn av meg skal ha seg pc, og han gir egentlig f... i om den støyer, blir litt varm, batterilevetid, størrelse (strider egentlig mot alt jeg liker, men han om det), vil bare ha bra spillytelse og stor skjerm til helst ikke mer enn 9000,- (ville ikke vente å spare på mer heller, håpløs kompis, hehe) så jeg vurderer å anbefale en 9041 til han om jeg kan få bekreftelser på at feilene er fikset.

7647009[/snapback]

Det er ikke fikset 100% Delevar men det har kommet en ny bios som gjør maskinen mer stabil og kutter irriterende pipelyder som den slet med... Batteri og lydkort har vi ikke fått noe fiks på til våre maskiner i hvert fall så jeg villle fortsatt ikke anbefalt denne maskinen til noen og i hvert falll ikke til en god venn "uvenn kanskje" :)

NB-Du kunne jo bare sendt meg en PM ;)

Lenke til kommentar

7647009[/snapback]

Det er ikke fikset 100% Delevar men det har kommet en ny bios som gjør maskinen mer stabil og kutter irriterende pipelyder som den slet med... Batteri og lydkort har vi ikke fått noe fiks på til våre maskiner i hvert fall så jeg villle fortsatt ikke anbefalt denne maskinen til noen og i hvert falll ikke til en god venn "uvenn kanskje" :)

NB-Du kunne jo bare sendt meg en PM ;)

7650461[/snapback]

Ok, trodde ikke du hadde erfaring med denne, bare den med intel. Synd tilbudet på dv8336 og a6t ikke finnes lenger, hadde gladelig anbefalt dem over denne ;)

Lenke til kommentar

Aiaiai!! Etter å ha gått ut av BF2 på den 'kjappe' måten natt til i går (Alt-F4, pga irritasjon antar jeg), har lyd utgangene sluttet å fungere. Er ikke sikkert at det var BF2 som gjorde det, men de funket i alle fall før jeg startet å spille, og mens jeg spilte. Noen som har en idé hva som har kunnet gå galt? Satt på skype under spillingen..

:no: fortvilet :S Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Enig med jada-jada. Har en 9074 og disse maskinene er søppel. Nå fungerer ikke lydutg og antagelig pga varmgang, fungerer ikke Go7600 kortet som det skal. Jeg får frys under spilling World in Conflict demoen.

Nå skal maskinen inn til Infocare nok en gang. Dette begynner å bli for dumt. Jeg hadde helst sett at jeg fikk en Core2Dual-basert maskin i erstatning.

PS: Denne HP sys gjennopprettingen fungere heller ikke. Innmari dum løsning, angrer på at jeg gjorde det. Etterpå ble den faktisk verre! I tillegg har jeg fått software trøbbel med Norton m.m.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...