Gå til innhold

HP dv9005 - En glimrende desktop-erstatter?


SirJames

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Jeg gikk for HP9074ea og er storfornøyd :D

Var litt spent på im maskinen støyet og utviklet mye varme, men

den er meget stillegående og bedre enn min gamle Dell Inspiron bærbare....

Jeg kjøpte min for kr.9300 og synes jeg gjorde et bra kjøp. :thumbup:

Football Manager 2007 går som en drøm på denne! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan si meg om den (hp dv9074) bare støtter 802.11 b/g WLAN og ikke 802.11 a?

Nettsidene blander, amentio mener at at den støtter alle men om du blar lenger ned på beskrivelse, så støtter den bare b/g.

 

-Prisguiden.no mener at den støtter bare b/g

-siba mener at den støtter alle b/g og a

 

Someone tell me??

Lenke til kommentar

Dette må være den dårligste skjermen på markedet. Helt håpløst, må justere skjermen på millimeteren i vinkel for å se noe som helst. Mørk er den og sortnivået er vel.....grått.

 

Neon som har tekniske spec på skjermen? Kan ikke finne det. Men det ser ut som om det er forskjellige skjemer på 9005 og 9047.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en HP DV9000 for en uke siden, og nå vil den ikke på. Har prøvd med og uten nettforsyning. Latt nettforsyninga stå i lenge, og visse andre ting, men ingenting hjelper. Den er helt død. :mad:

 

Noen som vet hva problemet kan være? Og hva jeg kan gjøre for å fikse det.

 

Kjøpte den fra Amentio.no og skal ringe dem på Mandag.

Lenke til kommentar
Dette må være den dårligste skjermen på markedet.

7167541[/snapback]

Dette er jo en av grunnene til at maskinen er billig. Jeg vil ikke si at skjermen er spesielt dårlig, men den utmerker seg heller ikke på noen måte. Hvis du bruker maskinen uten strømtilkobling (altså bare batteri), så er standardinnstillingene veldig mørke. Dette kan selvsagt justeres, men da bruker maskinen mer strøm (heller bruke mer strøm enn å sitte med en skjerm som er overdrevent mørk). Jeg vet ikke om det evt. er noe galt med din maskin/skjerm, men jeg må ikke justere min DV9005 "på millimeteren" for at den skal være behagelig å se på.

 

Så vidt jeg vet, så har DV9005 og DV9074 samme skjerm.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg en HP DV9000 for en uke siden, og nå vil den ikke på. Har prøvd med og uten nettforsyning. Latt nettforsyninga stå i lenge, og visse andre ting, men ingenting hjelper. Den er helt død.  :mad:

 

Noen som vet hva problemet kan være? Og hva jeg kan gjøre for å fikse det.

 

Kjøpte den fra Amentio.no og skal ringe dem på Mandag.

7167729[/snapback]

 

 

Fikk den nettopp på, ved å trykke på knappen. Det er sikkert dårlig kontakt et sted.

Lenke til kommentar
Den blir utrolig varm akkuratt der power knappen er,særlig under spilling,blir til slutt så varm at jeg nesten begynner å svette og må ta en pause eller sette den på bordet..

7177074[/snapback]

Og når du har den på fanget, eller hvor du nå har den, hvor mye luft slipper inn i viftene på undersiden av maskinen? dv9000-serien er ikke en laptop, men en "portable computer", også kjent som desktop-erstatter. Den er laget for å stå på bordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...