Gå til innhold

HP dv9005 - En glimrende desktop-erstatter?


SirJames

Anbefalte innlegg

Er godt fornøyd med maskina jeg i hvertfall, angrer litt på at jeg ikke tok storebroren i samme serie da den har litt raskere cpu og bluetooth innebygd..

6792061[/snapback]

 

Venter spent på at min skal dumpe ned i postkassen. Lurte på, kjøpte du bærveske/sekk til den, isåfall hvilke, og noen kommentarer på den?

 

Og hvis du bruker trådløst nett, hvordan er mottageren? Burde man kanskje kjøpe en slik USB mottaker så man får bedre forbindelse mellom hjemmerouteren/evt. andre åpne nettverk?

 

Takker

6792232[/snapback]

 

Mottageren er veldig bra! Har den plassert på samme plass som den stasjonære som jeg måtte bruke kablet mottaker på! Har ikke kjøpt noen sekk enda da den blir mest trolig bare brukt her hjemme! Mulig jeg kjøper meg bare en enkel beskyttelse fra Komplett..

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314013

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok. Ser at det er utsolgt hos de billigste nettbutikkene nå.

6799824[/snapback]

 

Stemmer nok det. Håper jeg er en av de som får de, bestilte tross alt på fredag. Hadde vært deilig å få den innen noen dager, hvis ikke trekker jeg bestillingen siden jeg da må vente til de får nye inn, noe som kan ta litt tid har jeg erfart.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært dere, ville jeg ha kjøpt den over siba, med Siba kortet. Du får igjen så mye mer(penger altså) på neste kjøp. Fikk en pakke på DV9005ea, liten optisk mus(1000 DPI eller hva enn det nå heter),Forsikring,bærevæske (kostet egentlig 499,-),nettverkskabel på 25 Meter for totalt 12000.

 

En ting til, den er SUPER SEXY! glatt, svart og med små mønster på hele pcen. Helt rå! Den avgir heller ikke så mye varme, og støynivået er lavt. Synes jeg da.

Lenke til kommentar
Lurer på en ting, og det er om det er verdt pengene å gå opp til dv9074.

Den har en større prosessor og harddisk. Hjelp meg å bestemme meg. :blush:

 

her er link til den      http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=c:36159;p:1017568

6807215[/snapback]

 

 

DV9074 har også Bluetooth og brenner som støtter Lightscribe.

6807336[/snapback]

 

 

DV9074 har også Bluetooth og brenner som støtter Lightscribe.

6807336[/snapback]

 

Og bedre prosessor....

6807476[/snapback]

 

 

Tenkte mest på om prosessoren ville ha noe å si ifb. med spilling. Så vidt eg har skjønt så er det prosessor , minne og grafikkort som har mest å si for spillingen sin del. Grafikkortet er jo det samme, minne kan eg sette mere inn av senere så da er det kun prosessoren igjen. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...