Gå til innhold

HP dv9005 - En glimrende desktop-erstatter?


SirJames

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ugh, støtte på problemer her..

Håpte på å få brukt alle de tre lyd ut-/inngangene til å få komplett surround lyd på mitt Logitech Z-5500 sytem.

Men, alt jeg får er lyd ut fra S/PDIF utgangen. Det følger ikke med noen spesiell software til lydkortet heller. Jeg vet at noen lydkort støtter å bruke alle kanalene til forskjellige innganger. Er dette mulig på vår søte lille Pavilion? Eller må jeg klare meg med stereo? Har sett litt i manualer etc, men mener på jeg leste at den hadde 5.1 kompatibelt lydkort en plass? :ph34r:

 

Takker for evt svar:)

Lenke til kommentar

Kjøpte en HP DV9074EU etter blandt annet strålende kritikk her i forumet, og glimrende maskin... Synd skjermen er bortimot ubrukelig i annet enn stummende mørke! Tror ikke jeg har tidligere vært borti en laptop med en skjerm som er så følsom for lysreflekser før.

Vær klar over det, dere andre som går i tanker på og kjøpe en HP i DV9000 serien.. Dra til butikk og sjekk selv før dere kjøper via nettbutikk!

Lenke til kommentar
Ugh, støtte på problemer her..

Håpte på å få brukt alle de tre lyd ut-/inngangene til å få komplett surround lyd på mitt Logitech Z-5500 sytem.

Men, alt jeg får er lyd ut fra S/PDIF utgangen. Det følger ikke med noen spesiell software til lydkortet heller. Jeg vet at noen lydkort støtter å bruke alle kanalene til forskjellige innganger. Er dette mulig på vår søte lille Pavilion? Eller må jeg klare meg med stereo? Har sett litt i manualer etc, men mener på jeg leste at den hadde 5.1 kompatibelt lydkort en plass? :ph34r:

 

Takker for evt svar:)

7087543[/snapback]

 

 

*bump* :innocent:

Lenke til kommentar

Kjøpte dv9074ea i går... får ikke spilt bf2 i medium settings, er litt skuffet over det. Dere andre som har lyktes med dette, spilte dere på fulle 64 maps?

 

Har oppdatert alt av drivere. Skjermdriveren lot seg ikke avinstallere, den rulles tilbake en kort stund etter at man har prøvd å avinstallere (!!??), så jeg måtte installere nyeste driver "oppå", noe man egentlig ikke skal gjøre...

Lenke til kommentar

hvor mange her er det som har formatert og lagd nye partisjoner,og tatt sikerhetskopi med hp programvaren,hvis ikke,trenger man da d: standard partisjonen som er til systemoppretting....

 

og hvordan blir det med reinstallering av windows og programvare som fulgte med når det ikke følger med cd...

Endret av FloppyK
Lenke til kommentar

eh ja,men hva med alle ubrukelige programmer osv...tenke på å installere,ikke loade backup...

 

dukker det opp installeringsveiviser for windows slik som det gjorde første gang kanskje,med tanke på at recovery(d:) sikkert inneholder alle filene...

Endret av FloppyK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...