Gå til innhold

HP dv9005 - En glimrende desktop-erstatter?


SirJames

Anbefalte innlegg

Første dagen prøvde jeg naturligvis og kjøre BF2 og de andre spillene jeg spiller for tiden. BF2 kjørte fint på single player, men ikke multiplayer.

Alle de andre spillene (Titan Quest, FEAR demo, RA2, og Oblivion) fungerte som en drøm. Men BF2 (multi) ville altså ikke..

Jeg har lastet ned de nyeste skjermkort driverene, men allikevel lukker BF2 seg bare når jeg trykker på "join game" - på hvilken som helst online server. Jeg kjører naturligvis BF2 1.4, som jeg tror er den siste?

Jeg har de nyeste driverene til både CPU og GFX..

Specsene til laptopen skal jo klare BF2 og alle nye spill lett?

---Jada, det er en original CDkey, som de andre spillene også har---

 

Noen som kan ha en anelse hva som er galt?

Takker for alle svar :blush:

6991551[/snapback]

 

Sikkert ikke svaret du vil ha men hos meg fungerer det ypperlig både på singel og multi player. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var DV9074EA bestilt, noen som har noe ryggsekker til den å anbefale? Vil ha plass til 3-4 skolebøker + laptopen.

6992588[/snapback]

 

Jeg kjøpte denne ryggsekken. Den fungerer ypperlig til mitt bruk! (Ett par-tre bøker, og en kalkulator ++) :)

 

EDIT: Jeg ser at vareteksten nå beskriver den som en som passer til 15,4", men da jeg bestilte den stod det til 17" - Laptopen min passer i allefall fint i den sekken :)

 

 

Første dagen prøvde jeg naturligvis og kjøre BF2 og de andre spillene jeg spiller for tiden. BF2 kjørte fint på single player, men ikke multiplayer.

Alle de andre spillene (Titan Quest, FEAR demo, RA2, og Oblivion) fungerte som en drøm. Men BF2 (multi) ville altså ikke..

Jeg har lastet ned de nyeste skjermkort driverene, men allikevel lukker BF2 seg bare når jeg trykker på "join game" - på hvilken som helst online server. Jeg kjører naturligvis BF2 1.4, som jeg tror er den siste?

Jeg har de nyeste driverene til både CPU og GFX..

Specsene til laptopen skal jo klare BF2 og alle nye spill lett?

---Jada, det er en original CDkey, som de andre spillene også har---

 

Noen som kan ha en anelse hva som er galt?

Takker for alle svar :blush:

6991551[/snapback]

 

Sikkert ikke svaret du vil ha men hos meg fungerer det ypperlig både på singel og multi player. :w00t:

6994047[/snapback]

 

Arrr:P Jeg får vel prøve å reinstallere igjen, etc :)

Endret av plaank
Lenke til kommentar
Alle de andre spillene (Titan Quest, FEAR demo, RA2, og Oblivion) fungerte som en drøm.

 

Hvilke grafikkinstillinger kjører du i Oblivion?

6995993[/snapback]

 

Kjører 1440*900 high og aa2x eller noe sånt tror jeg? AA'en gjør at det hakker litt ved rask bevegelse i store åpne landskap, men litt må man lide for skjønnheten :D

Lenke til kommentar
Alle de andre spillene (Titan Quest, FEAR demo, RA2, og Oblivion) fungerte som en drøm.

 

Hvilke grafikkinstillinger kjører du i Oblivion?

6995993[/snapback]

 

Kjører 1440*900 high og aa2x eller noe sånt tror jeg? AA'en gjør at det hakker litt ved rask bevegelse i store åpne landskap, men litt må man lide for skjønnheten :D

6996003[/snapback]

 

Ka farsken?

 

Jeg må ned på laveste innstillinger for å få det flytende.

Det er vel 9005 du har?

Lenke til kommentar
Kjører 1440*900 high og aa2x eller noe sånt tror jeg? AA'en gjør at det hakker litt ved rask bevegelse i store åpne landskap, men litt må man lide for skjønnheten :D

6996003[/snapback]

 

Ka farsken?

 

Jeg må ned på laveste innstillinger for å få det flytende.

Det er vel 9005 du har?

6998464[/snapback]

 

Nei, jeg har 9074. Og jeg kjører den oppløsningen med 2xAA. Uten AA går det helt flytende, men som sagt, så går det litt tregt ved åpne sletter, etc. :thumbup:

Endret av plaank
Lenke til kommentar

Nå sitter jeg her med min nye DV9074! :) Den var griselekker på alle måter!

Men ikke før jeg har fått satt i kontakta så begynner problemene. Maskinen starter seg på uforklarelig vis på nytt så fort den går bort fra oppstarts"menyen". Kommer inn i Bios og den boot greia, men aldri lenger. Hva i all verden kan være galt?

Ser ut til at det er Primary HDD som er ute av funksjon, men det som er så rart er at den ikke vil mounte en XP cd heller som jeg har liggende...

Endret av Blank-File
Lenke til kommentar
Bestilte fra amentio.no for 2 dager siden og på pakkesporingen står det:

 

04.10.06    19.08    AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Innlevert etter frist

Tiltak: Videresendes neste virkedag  3168 MELSOMVIK

04.10.06  19.02  INNLEVERT POSTTERMINAL  3169 STOKKE

 

wtf?

7006285[/snapback]

 

Ja da er den jo på vei til deg da...

Lenke til kommentar
skulle bestille 9005 idag, men kom over 9041, noen som har hørt om denne?

 

se post : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=643104

7007275[/snapback]

 

Den andre modellen heter dv9074 og ikke 9041. Det kan vel være en ny modell som heter 9041 men synes det er rart at når man søker etter den så er det kun Datakjeden som har den i sine varelister..!?!

Endret av antiloop
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
skulle bestille 9005 idag, men kom over 9041, noen som har hørt om denne?

 

se post : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=643104

7007275[/snapback]

 

Den andre modellen heter dv9074 og ikke 9041. Det kan vel være en ny modell som heter 9041 men synes det er rart at når man søker etter den så er det kun Datakjeden som har den i sine varelister..!?!

7008907[/snapback]

Hvis du søker i prisguiden, ligger den i listene til flere butikker: https://prisguiden.no/fritekst_sok....41&search=S%F8k

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...