Gå til innhold

HP dv9005 - En glimrende desktop-erstatter?


SirJames

Anbefalte innlegg

Synes ikke glossy skjerm er noe problem.

 

Jaja. Spilte gjennom Half Life 2 i går kveld. Nå laster jeg ned HL2 episode 1 gjennom Steam.

 

Herlig å game med alle grafikkinnstillinger på full guffe :)

6921767[/snapback]

 

Hvilken skjermkort driver er det du bruker Jameski? Jeg prøvde half life i går. Greide så vvidt medium grafikk uten problemer... :hmm: Er det noen som vet hva feilen kan være?

6931809[/snapback]

 

har du lastet ned nye drivere?

6932160[/snapback]

 

Noen som vet hvilke drivere som er nye osv? heh...hvilke trenger vi? har lasta ned den dual-core optimizeren. HVilke andre drivere trenger jeg til skjermkort og prosessor? Hadde vært fint om noen ga linker til oss som ikke har peil :p

 

Vet ikke om dette er et krevendes spill, men spilte company of heroes på topp settings uten noen problemer.

Endret av Twelvetribes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes dere virkelig det er nødvendig med en slik kjøler?

6933666[/snapback]

Jeg vet ikke om det er nødvendig eller ikke, men jeg liker å ha det ganske varmt der jeg sitter med PC-en, så kjøleren kan være kjekk å ha. Dessuten er det et greit "stativ"...

6933750[/snapback]

 

Bare tull er det! Ikke noe mer å si om den saken!

Lenke til kommentar
Synes dere virkelig det er nødvendig med en slik kjøler?

6933666[/snapback]

Jeg vet ikke om det er nødvendig eller ikke, men jeg liker å ha det ganske varmt der jeg sitter med PC-en, så kjøleren kan være kjekk å ha. Dessuten er det et greit "stativ"...

6933750[/snapback]

 

Hjelper ikke en dritt med en slik kjøler men det har du kanskje fått med deg....

Lenke til kommentar
Skal skifte ut min gamle stasjonære med en bærbar pc. Synes denne virker spennende:

 

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1057014;c:36159

 

 

Med det skjermkortet skal det jo kunne gå an å spille litt også. Ikke koster den skjorta heller.

 

 

Synspunkter, eller noen med andre forslag?

6761644[/snapback]

 

 

Vurderer sterkt denne, men skal bruke den i skolesammenheng og 3,5 kg er ganske mye å dra på..

 

Noen som har erfaringer med den type bruk?

Lenke til kommentar
Skal skifte ut min gamle stasjonære med en bærbar pc. Synes denne virker spennende:

 

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1057014;c:36159

 

 

Med det skjermkortet skal det jo kunne gå an å spille litt også. Ikke koster den skjorta heller.

 

 

Synspunkter, eller noen med andre forslag?

6761644[/snapback]

 

 

Vurderer sterkt denne, men skal bruke den i skolesammenheng og 3,5 kg er ganske mye å dra på..

 

Noen som har erfaringer med den type bruk?

6934421[/snapback]

 

Dette er vel neppe et godt eksempel på en skolepc... Da ville jeg valgt en med 15,4 skjerm samt en som støyer mindre.

Lenke til kommentar
Synes ikke glossy skjerm er noe problem.

 

Jaja. Spilte gjennom Half Life 2 i går kveld. Nå laster jeg ned HL2 episode 1 gjennom Steam.

 

Herlig å game med alle grafikkinnstillinger på full guffe :)

6921767[/snapback]

 

Hvilken skjermkort driver er det du bruker Jameski? Jeg prøvde half life i går. Greide så vvidt medium grafikk uten problemer... :hmm: Er det noen som vet hva feilen kan være?

6931809[/snapback]

 

 

Har ikke forandret på noen drivere. :p

Lenke til kommentar
Nå var pc-en i hus! :) Den driver å installerer seg nå. Jeg har lyst å legge inn Xp pro på pc-en, men hvordan er det å formatere bærbare pc-er?

 

Jeg bestilte med ei mus og musmatte som ekstra utstyr med pc-en, men det ble ikke levert i sammen med pc-en? Er ikke det litt rart?

6935039[/snapback]

 

 

Er du sikker på at de hadde de andre delene på lager da du bestilte? For butikker sender det som er på lager da, og resten senere..

Lenke til kommentar

Hei

 

Dette ser ut til å være en slags samletråd for alt som angår hp dv9005, så jeg tar meg friheten til å spørre om ett problem jeg har med min laptop.

 

Poenget er at jeg brukte aldri det som lå ferdig innstalert da jeg fikk den. Jeg formaterte den med en gang og la inn min egen windows. Jeg lastet ned drivere fra hjemmesiden til HP. Det meste gikk greit, men lyddriverne fikk jeg litt stress med. De krever en slags oppgradering av windows, fett nok prøvde filen som lå sammen med de andre driverne og ett utall andre filer rundt om på internett, men driveren vil fortsatt ikke la seg innstalere.

 

Noen som har en løsning, eller kanskje har filene liggende på sin harddisk som venlig vil sende de til meg (Send meg en PM)

 

På forhånd takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Synes dere virkelig det er nødvendig med en slik kjøler?

6933666[/snapback]

Jeg vet ikke om det er nødvendig eller ikke, men jeg liker å ha det ganske varmt der jeg sitter med PC-en, så kjøleren kan være kjekk å ha. Dessuten er det et greit "stativ"...

6933750[/snapback]

 

Hjelper ikke en dritt med en slik kjøler men det har du kanskje fått med deg....

6934307[/snapback]

Det er mye mulig, men da går den bare i retur. Skal ta en liten test når jeg får maskinen (i morgen eller til onsdag), og så poster jeg dommen her :whistle:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...