Gå til innhold

Mange some skal begynne med Draenei eller BE?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sluttet for ca 2 mnd siden....jeg orker heller ikke prøve BC fordi blizzard har ødelagt warcraft historisk sett...

hvis jeg skulle spilt, skulle jeg fortsatt med min gammle chr. kanskje prøvd Draenei...selv om den rasen egentlig ikke skulle hatt noe med alliance å gjøre, men det er min mening...litt off topic der..

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se at trådstarter spør om hvor mange som skal slutte med wow?

-ontopic, jeg har veldig lyst til å starte en Draenei av et eller annet slag, men vet ikke om jeg orker, siden det sikkert kommer til å være nok av dem. ; >

Lenke til kommentar

Skal nok få magen til 70 først regner jeg med. Får se hvordan priest talents blir, ser dem og bra ut kjører vi den til 70.

Warrioren er jeg usikker på. Synes det ser litt for tamt ut. Hadde ventet meg mere dps muligheter enn det som er nå.

Mage derimot ser virkelig lovende ut.

Etter det så får tiden vise hva som skjer, kanskje lage en Dranei men ikke sikker.

Lenke til kommentar

Tror det kommer til å flommer over med både blood elf og draneis, tror ikke jeg gidder å levle noen av de over lvl 20 (Må jo prøve de ut litt da..)

Blir nok heller til at jeg prøver å få shamanen min til 70, får så å ta meg en del turer til MC, BWL, AQ og Naxx, er en av mange spillere som ikke har fått oppleve disse enda. Gleder meg som en unge!

Lenke til kommentar

Slutta med wow i går :p Solgte accen min for 2000 norske kroner til IRL venn.

On-topic: Ja jeg skal nok starte en ny warrior . Tipper det blir Draenei warrior. Ser sykt tøft ut. Skal aldri mer være gnome pga utstyret ser så fucka ut på de : (

Så Draenei Warrior er mitt valg når BC kommer.

Edit : Slutta med wow nå, starter igjen nå BC kommer. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...