Gå til innhold

Potensiell gladnyhet: Cynic reunion?!

Acrid

Anbefalte innlegg

I et intervju med ChAoS MuSiC FoRuM ble herr Masvidal spurt om han tenker på en Cynic-reunion hvor han svarte:

Yes, and more often lately.

På torsdag tok jeg meg en prat med Kelly Shaefer fra Atheist. Vi stod utenfor Garage i Bergen og prata om mangt og mye, og jeg nevnte hvor mye jeg drømmer om en Cynic-reuniontour som Atheist gjør nå. Han lo lett og sa at Cynic-folka planlegger å gjennomføre det i løpet av neste år. Etter å ha fått spontansperminga under kontroll spurte jeg om de planlegger Europa-gigs. Åjoda, det ville de visst meget gjerne gjennomføre.

Jeg rusla/svevde senere bort til Tony Choy og spurte han om Kelly har nådd grensen for hvor mye grønt han klarer å røyke og om dette her er sant. Han bekreftet dette...og at Kelly ikke har noen grenser på det feltet. Tror også han nevnte Santiago Dobles som erstatter for Jason Gobel...men dette husker jeg ikke helt.

På Sean Reinert sin blog kan man lese dette:

There's also another project that seems to be turning into a reality, but I cannot mention it until it completely solidifies..although there are quite a few people who will be very happy when we get confirmation on a few final details....

Om jeg krysser fingrer og tær nå? Ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...