proidus Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Dette er et problem som har plaget meg en god stund, og jeg begynner å bli møkkalei! I vinter bygget jeg pc til en venn av meg, og alt gikk som smurt; helt til vi skulle "eie" litt over internett... Vi koblet til nettverkskabelen i det eneste hølet den passer, og pc-en meddelte at vi var koblet til... Så vi startet IE og tastet inn hw.no... IE tok seg god tid til å tenke over hva som hadde skjedd, før vi fikk meldingen pc-entusiaster har gremmet seg over i mange år: Siden kan ikke vises... Og mer gidder jeg ikke skrive på den måten; over til saken! På de to pc-ene jeg har vært borti med nVidia-nettverkskort innebygget, har det vært problemer med internett.... Alt ser ut til å fungere, men internett må man se langt etter... Er det noen som har en løsning, eller bare aner hva det kan dreie seg om, så er jeg kjempe-takknemlig for svar!! Pc-en hans har et eller annet billig ECS-hovedkort med nForce4-brikkesett... Skulle noe annen maskinvare ha noen betydning, så si ifra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå