Gå til innhold

Trenning av reaksjon...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
spill counter-strike!

6761440[/snapback]

helst svar med litt seriøsitet.......sikter mer etter morsjons øvelser, en å spille på en PC...

6761450[/snapback]

Er helt seriøst det han svarer ... trenger sinnsyk reaksjon i enkelte situasjoner, vanskelig å forklare til en som ikke spiller aktivt ... må konse ganske mye for å si det sånn.

*Hvis du ser etter mosjonsøvelser kan du jo sette en spinningsykkel foran pcen :p

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

En vitenskapelig undersøkelse jeg leste for ca. et år siden påviste at mennesker som spilte dataspill regelmessig hadde gjennomsnittlig 55% bedre reaksjon enn de som ikke spilte dataspill. :)

Så nå kan du spille CS hele dagen med GOD samvittighet ;)

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar

Det er jo det psykiske som til sist styrer det fysiske, ikke sant?

Hvordan er fysisk reaksjon? Hvor kjapt hånda klarer bevege seg? Jeg merker i praksis at jeg har bedre reaksjonsevne enn andre ("hø hø hø, her kommer han som trur han er bedre enn andre").. Spesielt i trafikken.. Kanskje takket være tusener av timer med bilspill :D

Lenke til kommentar

Dette skal være ganske bra tror jeg.. Få en kamerat av deg til å stå bak deg, også roper han "JA" eller noe slikt, du snur deg, og han skyter en ball som du skal ta imot..

Kjørte ihvertfall jeg sammen med Keepertreneren min.. Blir kanskje ikke like morsomt for den som ikke er keeper å hive seg rundt da.. :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...