Straffa Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Big ass video ute på markedplace nå av BIA:HH demo fra GC. Fila er på hele 803MB Endret 28. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Noen som vet om den er kommet ut her i Norge også? Får ikke sjekket markedplace akkurat nå Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Nettopp sett den. Skikkelig tragisk framerate. Men den er ute på marketplace i norge ja. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Skal laste den ned nå. Jeg så en dårlig kvalitet på nettet og det var en del framerate problemer innendørs. Skal nok ha det uansett Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Skal laste den ned nå. Jeg så en dårlig kvalitet på nettet og det var en del framerate problemer innendørs.Skal nok ha det uansett 6761670[/snapback] Er helt uspillbart med den frameraten. Men det kommer ikke før q1 2007, så de kan jo fikse på det. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Har sett den og frameraten er frykterlig. Regner med at det fikser dem før spillet blir sluppet ut. Ellers er grafikken skikkelig Next Gen og animasjonene er noe det beste jeg har sett i FPS Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Er dette videoen som utspiller seg i en nederlandsk lekebutikk? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Herlighet...no datt eg nesten av stolen og satte tarmsystemet i halsen :!: Ja det får vente til i morra...no skal eg hilse på Jon Blund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå