Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Nå hadde jeg lignende problemer med Komplett tidligere i dag, men det viste seg å være intern serverfeil. Har lagt inn ordre hos MPX, som forresten er veldig lite Ildrev-vennlige, og skulle til å sjekke om varene er på lager eller i restbestilling. De har jo den fiffige funksjonen at de ikke regner ut dette før etter at du har lagt inn bestillingen, og evt. betalt med kort. Men. Jeg får bare feilmeldingen: Bad Request (Invalid Hostname) Testet fra en pc på et annet nettverk også - så da ser det ut til at MPX ikke tålte den store bestillingen min :-p Et minutt senere fikk jeg denne: Vi beklager! Teknisk feil.Det har oppstått en teknisk feil. Melding om feilen er sendt til driftsansvarlig. Trykk her for å gå tilbake til butikken! Endret 28. august 2006 av Slettet+9812398713 Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 når det står Vi beklager! Teknisk feil.Det har oppstått en teknisk feil. Melding om feilen er sendt til driftsansvarlig. Trykk her for å gå tilbake til butikken! så regner jeg med at den er nede ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jepp - men meldingen ble lagt ut senere. Dessuten er det kjekt å linke tilbake til nettbutikken.. Får meg nesten til å undre om det ligger i kjeksene mine.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå