Gå til innhold

Forslag til gaming PC

Anbefalte innlegg

Her er et lite forslag jeg har satt sammen liken finner du Her.

Jeg tar gjerne imot forlsag til billige eller litt dyrere. Vist du har et billigere forlsag vil jeg helst ikke at det skal være noe dårligere enn det jeg har valgt ut. Vist du har et Dyrere forlsag må jeg merke forskjell.

Endret av eqip
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bytter ut X2 5000 med en E6600 til omtrendt samme pris (ca2700kr) vil det være forskell. Men da må du også finne deg en annen Shuttle

ellers ser det ut som et meget bra gaming oppsett

Endret av MItjmannen
Lenke til kommentar
Hvis du bytter ut X2 5000 med en E6600 til omtrendt samme pris (ca2700kr) vil det være forskell. Men da må du også finne deg en annen Shuttle

6761502[/snapback]

Kan du gi meg noen forslag? vet ikke helt hva du mener med E6600 og hvilken shuttle må jeg da velge evt.

Lenke til kommentar

6761502[/snapback]

Kan du gi meg noen forslag? vet ikke helt hva du mener med E6600 og hvilken shuttle må jeg da velge evt.

6761679[/snapback]

En E6600 er en ganske så ny prosessor fra Intel med meget imponerende pris/ytelse.

Her er det en liten info-artikkel: Intel Core 2 er her

Og her er det en liten test av E6700 og X6800: Intel Core 2 "Conroe" med ytelse i toppklassen

Jeg vet egentlig lite om Shuttle og slikt så jeg kan ikke komme med forslag der, det må eventuelt en annen gjøre, bare husk at selv om en Core 2 Duo E6600 er sokket775 er det ikke alle sokket775 hovedkort som støtter den.

Edit: Men selvfølgelig, du vil klare deg fint med den cpu'en du allerede har valgt, den yter slett ikke dårlig den heller

Endret av MItjmannen
Lenke til kommentar

6761502[/snapback]

6761679[/snapback]

En E6600 er en ganske så ny prosessor fra Intel med meget imponerende pris/ytelse.

Her er det en liten info-artikkel: Intel Core 2 er her

Og her er det en liten test av E6700 og X6800: Intel Core 2 "Conroe" med ytelse i toppklassen

Jeg vet egentlig lite om Shuttle og slikt så jeg kan ikke komme med forslag der, det må eventuelt en annen gjøre, bare husk at selv om en Core 2 Duo E6600 er sokket775 er det ikke alle sokket775 hovedkort som støtter den.

Edit: Men selvfølgelig, du vil klare deg fint med den cpu'en du allerede har valgt, den yter slett ikke dårlig den heller

6761969[/snapback]

Tusen takk, imed du ikke kan gi meg en shuttle som støtter dette tror jeg kanskje jeg går for min X2 5000+

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...