olemagnus Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Når jeg skal ha på caps lock, trykker jeg caps lock som normalt..men skal jeg ha den av må jeg trykke shift..hva er det som gjør dette? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Er det stasjonær eller bærbar pc? Har du forsøkt andre tastatur? Har du sjekket for innstillinger i BIOS? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
olemagnus Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Er det stasjonær eller bærbar pc? Har du forsøkt andre tastatur? Har du sjekket for innstillinger i BIOS? Hilsen, efikkan. 6761189[/snapback] Er stasjonær pc.. men det er bare det at dette har funket før..det var nå etter reinstalleringen av pcen at dette skjedde.. Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 dette problemet løser du enkelt ved å: gå på kontrollpanel > innstillinger for region og språk > Teksttjenester og inndataspråk, trykk "detaljer" > trykk "Tasteinnstillinger" > Gjør følgende for å skru av CapsLock, der velger du CapsLock Håper denne veiledningen var enkel å forstå, spør hvis du har problemer;) Lenke til kommentar
olemagnus Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 dette problemet løser du enkelt ved å: gå på kontrollpanel > innstillinger for region og språk > Teksttjenester og inndataspråk, trykk "detaljer" > trykk "Tasteinnstillinger" > Gjør følgende for å skru av CapsLock, der velger du CapsLock Håper denne veiledningen var enkel å forstå, spør hvis du har problemer;) 6769372[/snapback] Dette skal gå bra..Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå