a-o Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Har nettopp skaffet meg et meget bra musikkprogram (software); Cubase sx 3. Hvis det er noen her som har gode tips angående dette programmet er det bare å si fra. På forhånd takk Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hvis du skal lære endel nyttige funskjoner, shortcuts osv er guiden på http://www.hjemmestudio.net ikke så gal Hvilket nivå er du på da? Hvilke andre programmer har du erfaring med? Lenke til kommentar
a-o Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Noen her som vet hva forskjellen på The Sample editor og Audio part editor er i Cubase? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 The Sample Editor er et program for å redigere sampler. På lik linje som f.eks Adobe Audition (tidligere CoolEdit) osv. Cubase har integrert software for å få gjort det meste av jobben. Audio-Part Editor er audio-varianten av Midi Editoren, og mange av funksjonene du kan gjøre der kan legges til i Project vinduet. Hovedoppgaven til APE er å redigere events inne i en audio-part på samme måte som du redigerer det i Project vinduet. Du kan se på den som en mini-versjon av Project-vinduet, hvor all redigering blir gjort for en enslig audio-del du finner i Project-vinduet. Jesus, det var komplisert å forklare ... men det gikk! Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 kjøp deg dvd tutorialen som består av 3 dvd cd'r. fra nybegynner til avansert. anbefales Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hvis du skal lære endel nyttige funskjoner, shortcuts osv er guiden på http://www.hjemmestudio.net ikke så gal 6762841[/snapback] Takk her var det sinnsykt mye nyttig egentlig. kjøp deg dvd tutorialen som består av 3 dvd cd'r. fra nybegynner til avansert. anbefales 6840341[/snapback] Er Cubase SX3 og Cubase SE3 såpass like at totorialen er temmelig relevant eller? Jeg her SE3 nemlig.. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg får det programmet idag! Jeg gleder meg så kraftig!! Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 SE3 mangler en god del funksjoner i forhold til SX3: Audio Warp Time warp toop Pool import/export Extended Freeze for VST Instruments and Audio Tracks Full MP3 Fraunhofer Encoding Maksgrense på 48 audiospor Maksgrense på 8 fysiske inputs/outputs Maks 8 group channnels Maks 16 vstinstrument slots Multi processor support (incl. DualCore and >2 phys. CPU) Maks 10 undos Configurable Toolbar & Track Controls Professional Score layout and printing functions Play Order Track Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 SE3 mangler en god del funksjoner i forhold til SX3: Audio Warp Time warp toop Pool import/export Extended Freeze for VST Instruments and Audio Tracks Full MP3 Fraunhofer Encoding Maksgrense på 48 audiospor Maksgrense på 8 fysiske inputs/outputs Maks 8 group channnels Maks 16 vstinstrument slots Multi processor support (incl. DualCore and >2 phys. CPU) Maks 10 undos Configurable Toolbar & Track Controls Professional Score layout and printing functions Play Order Track 6870025[/snapback] Og hva er egentlig alle disse forskjellige tingene? En mp3 converteren er jo ikke noe stress da jeg bare lager en wav fil og konverterer derfra.. trenger vel heller ikke mer en 16 vst'er da er det jo bare å lage en lydfil av dem.. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Nyttige funksjoner, men ikke noe man trenger å bry seg om hvis man ikke sikter høyt. Listet bare opp endel funksjoner som skiller sx3 fra se3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå