Vindstille Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Hei. Vurderer å kjøpe noen CF kort. Kom over TwinMOS Compact Flash ULTRA-X 140X 1GB som jeg syns virket veldig billige og ganske raske. Er det noen som har erfaringer med det kortet eller krot fra TwinMOS? EDIT: Eller vet om et bedre og billigere kort som dere er fornøyd med. Endret 28. august 2006 av JonT Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hvis du søker på TwinMos her på forumet, vil du finne ut at ikke så rent få skyr TwinMos som pesten. De har en svært fristende pris sammenliknet med de seriøse merkene. Det er påfallende mange som har endt opp med korrupte kort av dette merket. Derimot har SanDisk og Lexar et mye mer plettfritt rulleblad, og anbefales derfor. Spesielt SanDisk kjøres ofte på kampanjetilbud for tiden. Når det gjelder minnekort er ikke det den delen av fotograferingen du bør være gnien. Råkult med kjempedigert kort til en billig penge, ikke så råkult med kort som blir uleselig på slutten av den minnerike ferien.... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 ok, det var derfor jeg spurte. Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg støtter meg til manskow her, og anbefaler Sandisk og Lexar. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Og enda en (meg) føyer meg til rekken av de som anbefaler Sandisk og Lexar. Både Wildbill og jeg jobber i fotobutikk (dog ikke i samme butikk) og ser daglig hvilke kort som er stabile, og hvilke som har en tendens til å feile. Twinmos ligger dårlig an, for å si det mildt, skal vi tro min egen og Wildbills erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå