Gå til innhold

Skrap filmer*les første post*


Batnobbit

Anbefalte innlegg

ja det har hendt en del ganger at jeg kjøper en film så bare er leking med effekter F.eks kung fu hustle,elektra eller bare har navnet fra en annen film F.eks American pie band camp,xXx2.så får og unngå slike tabber så kan du skrive det verste skrape som har blitt laget her....vil ikke sløse mer penger på dritt :blush: og selfølgelig sånn at DU ikke sløser penger på sånne dritt filmer

Endret av x-nobbit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette blir veldig subjektivt. Filmer som LotR, Donnie Darko, Napoleon Dynamite, 2001: A Space Odyssey, A Clockwork Orange, Lucky Number Slevin, osv kommer til å bli postet her, selv om mange elsker disse filmene. Det er ingen objektiv sannhet på hva som er en drittfilm, men hvis du kjøper xXx 2 så må du nesten forvente at den er dårlig; hvorfor skulle oppfølgeren være bedre enn originalen?

 

Hvis du vil være på den sikre siden så kan du sjekke karakteren på us.imdb.com, men brukerne på dette forumet er så uenig med hverandre at det ikke finnes en eneste film som alle kan si seg enig i er bra/dårlig.

Lenke til kommentar

Slike tråder er dumme, siden de kan få folk til å styre unna filmer de egentlig hadde likt. Det er kanskje greit hvis alle klarer å gi en utfyllende beskrivelse av hvorfor filmene suger så hemningsløst, men det har jeg ingen tro på vil bli tilfelle. Hvis vi plent skal ramse opp synes jeg vi skal holde oss til filmer vi liker, og hvis man virkelig hater en film så mye at man synes det er umaken verdt å advare om den, får man heller mekke en egen tråd.

 

EDIT: Eventuelt post en skikkelig slakt i mini-anmeldelse-tråden.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Jeg kan godt nevne at jeg synes Fargo er en slik film. Hvorfor? Fordi jeg syntes at dialogene var tørre/kjedelige, komplottet var uinteressant, og humoren traff meg så absolutt ikke.

 

Denne filmen har 8,2 på IMDb, og jeg vet at mange på forumet digger den. Det betyr bare (som nevnt over) at innleggene i denne tråden ikke vil føre til annet enn at man går glipp av mulige godfilmer.

Lenke til kommentar
ja det har hendt en del ganger at jeg kjøper en film så bare er leking med effekter F.eks kung fu hustle,elektra eller bare har navnet fra en annen film F.eks American pie band camp,xXx2.så får og unngå slike tabber så kan du skrive det verste skrape som har blitt laget her....vil ikke sløse mer penger på dritt :blush: og selfølgelig sånn at DU ikke sløser penger på sånne dritt filmer

6760860[/snapback]

 

Jeg elsket Kung Fu Hustle. Denne tråden døde før den ble født.

Endret av Nemo}
Lenke til kommentar
ja det har hendt en del ganger at jeg kjøper en film så bare er leking med effekter F.eks kung fu hustle,elektra eller bare har navnet fra en annen film F.eks American pie band camp,xXx2.så får og unngå slike tabber så kan du skrive det verste skrape som har blitt laget her....vil ikke sløse mer penger på dritt :blush: og selfølgelig sånn at DU ikke sløser penger på sånne dritt filmer

6760860[/snapback]

 

Jeg elsket Kung Fu Hustle. Denne tråden døde før den ble født.

6764709[/snapback]

Mens jeg synes tidligere nevnte Saw (Vil da påstå at alle er enig i at Saw er bra, men skal ikke ødelegge tråden din med diskusjoner smile.gif) er ubrukelig som virkelig film, og lider av uengasjerende skuespill og en lite interessant skurk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg skjønner ikke poenget med tråden. Hvis trådstarter kan sende meg en omformulert førstepost med et poeng så skal jeg åpne tråden igjen. Stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...