Swome Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Lastet nettopp ned det nye albumet til Audioslave og de sangene eg har fått hørt til nå virker veldig lovende. En del gitarspilling som likner på Rage Against The Machine og mye "nytt" i forhold til de gamle albumene. Det er litt tidlig å uttale seg, men eg tror kanskje Revelations er albumet eg liker best. Andre som har hørt det? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Kremt... Host... "Due for release on 04/09/2006" sto det på diverse sider jeg fant... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Kan ikke uttale meg om den plata ettersom den ikke er sluppet enda men sammenlignet med tidliger utgivelser fra Cris Cornell så var den første Audioslave plata slapp sammenlignet med hva han har holdt på med før. De låtene Chris laga sammen med Rage før de ble oppløst virka lovende men det hele ble litt tamt når Audioslave ble danna, desværre. Syntes liksom Chris mista gnisten da Soundgarden ble lagt ned. Hvordan er tempoet på Revelation sammenlignet med tidliger Audioslave album? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Tempoet kan trygt kalles rolig, albumet er mørkere. Etter å ha hørt gjennom albumet noen ganger, så kan jeg trygt si at det er ingen Like a Stone eller Show me how to Live på dette albumet. Sangen Revelations er bra, men det er ingen sanger med det trøkket fra tidligere album. Stemmen til Cornell er ganske kjedelig på dette albumet, og sangen Original Fire er på grensen til å være direkte dårlig... Albumet krever gjerne flere lyttinger, men akkurat nå frister det å bytte til Audioslave-albumet. Politisk engasjement, Rage-gitar og kjedelig vokal; det ser ut som Audioslave er blitt Rage Against the Machine 2.0 Endret 29. august 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Swome Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Er ikke noe gale med å bli Rage Against The Machine 2.0 da, Rage er jo minst like bra som Audioslave. Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Audioslave er etter mi meining milevis unna Rage Against The Machine. Syns Audioslave blir fort kjedelig. Men det er no meg Lenke til kommentar
chris Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) I tråd med det Steffy sier, kan jeg legge til at det er langt fra heller ikke noen "Be Yourself" på det nye albumet. Men det er min menig. Endret 29. august 2006 av chris Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Poste her i steden?: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=603487 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Poste her i steden?:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=603487 6769163[/snapback] Den er god... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg