HKRoed Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hei! Har ett Pinnacle PCTV Rave i PC'n min. Problemet er at når jeg skal se på TV så må jeg flytte lydkabelen til høytaleren fra lydkortet til TV kortet. Jeg har ett Hercules lydkort med 4 ut/innganger. Hodetelefoner, front og bakhøytalere og mic. Kan jeg bruke en kabel fra TV kortet og inn på mic inngangen å få lyd uten å flytte høytalerkabelen hver gang? I så fall hvilken kabel? Evt andre tips! Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hei! Jeg har et Pinnacle PCTV - tv-kort i min maskin. Jeg har koblet det til lydkortet med en vanlig kabel med minijack i begge ender. Har koblet ut fra tv-kortet og på line-in på lydkortet. Håper det kan være til hjelp ! Mvh Vegard Johansen Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 OK. Da er det bare å skaffe seg en kort kabel med minijacker og koble til. Tenkte meg det var så enkelt ja. Takker for hjelpen! SpritHansi Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hei! Joda. Jeg fikk kabel med, men den klarte jeg selvfølgelig å rote bort, så jeg kjøpte en på europris til 30 kr. Funker like fint! Mvh Vegard Johansen Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Hmm. Kanskje jeg har det jeg og da. Må sjekke i esken tror jeg. :smile: Eller så blir det en tur på Europris ja.. SpritHansi Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Er det ikke sånn kontakt på kortet som er for å koble cdrom til lydkort da? vis det er det så kobler du det på en av de 3 kontaktene på lydkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå