Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 [ot] Hvis jeg noensinne vinner i lotto, står et slikt "produkt" høyt på ønskelista [/ot] Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Fikk maskinen levert for ett par timer siden, og sitter her og gliser fra øre til øre. Har så langt kun fått kjørt noen 3dmark tester og CPU-Z verifikasjon, men maskinen går som en klokke og er dønn stabil på ca. 3.360. Testene er ellers kjørt med 750 på GPU kjerne og 1600 på minnet og vann temperaturen var aldri over 0 C i løpet av testene... CPU-Z link: http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=125260 Futuremark 3dMark03: 41.090 http://service.futuremark.com/orb/projectd...ojectId=4968848 Futuremark 3dMark05: 17.115 http://service.futuremark.com/orb/projectd...ojectId=2223923 Futuremark 3dMark06: 11.107 http://service.futuremark.com/orb/projectd...rojectId=507569 Merker så langt at det er godt og varmt rundt kabinettet, og vil nok kunne slå av ovnen i arbeidsrommet om vinteren så lenge PC-en står på. Men den er overraskende stille og jeg hører vel i utgangspunktet kun litt støy som fra et kjøleskap og så litt vifter som blåser da... En stor takk til Kjell Erik og gutta nede på Digital Impuls for et svært bra gjennomført prosjekt! Endret 7. oktober 2006 av Rob Halford Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Gratulerer RH Hyggelig at du ble fornøyd da:) Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Gratulerer RH Hyggelig at du ble fornøyd da:) 6913816[/snapback] Kjell Erik har gjort en fantastisk jobb og sitter her - fremdeles - med ståpels på ryggen... :!: Dette er morro! Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Gratulerer RH Hyggelig at du ble fornøyd da:) 6913816[/snapback] Kjell Erik har gjort en fantastisk jobb og sitter her - fremdeles - med ståpels på ryggen... :!: Dette er morro! 6916050[/snapback] Gøy å høre at du er fornøyd så langt .... Tror ikke det er mange andre i verden som har bygget noe slikt så det er jo artig når man får det til Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Dette var digg da blei dritt nice MVH bZerk Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 ...og vann temperaturen var aldri over 0 C i løpet av testene... 6913575[/snapback] Du vert ikkje plaga med kondens grunna dette, då? Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 ...og vann temperaturen var aldri over 0 C i løpet av testene... 6913575[/snapback] Du vert ikkje plaga med kondens grunna dette, då? 6966177[/snapback] Ingen slike problemer foreløpig, men følger godt med på dette nå i oppstartsfasen og har fått en enkel "prosedyre" for oppstart og nedkjøring av PC-en av Kjell Erik. Også viktig at kjøleanlegget ikke blir gående over lang tid uten at også resten av PC-en kjører. Maskinen er ellers i bruk 24/7 som det så fint heter og går minst 5 timer hver dag. Med litt belastning på ett par prosesser så ligger CPU-en et sted mellom -2 og 5 C, avhengig av applikasjonene som kjøres. Skjermkortene har vel aldri vært over 5 C såvidt jeg har sett i alle fall. Er også svært postivit overrasket over det lave støynivået , og hadde nok ventet adskillig mer lyd. Ellers fungerer dette akkurat slik jeg håpet på og med en Core 2 Duo og et SLI MOBO hadde det nok blitt adskillig mer fart i sakene enn hva tilfellet er i dag, selv om jeg må si meg godt fornøyd med dagens ytelse på et AM2 oppsett. Men et Intel basert MOBO med SLI kan jo enda komme da... Lenke til kommentar
eXa Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 najs! ikke vurdert en rd pumpe istede for en md pumpe? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Faen å dette prosjektet tok av ass.. All cred til deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå