Propofol Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Vurdere å kjøpe meg enn VW Golf 2. men den har ikke noe styling eller noe, derfor vil jeg ha hjelp til å finne "billig" styling til denne. Blir min første bil så hadde ikke tenkt å bruke så alt for mye penger på den. Lenke til kommentar
packs Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 www.norskbildelesenter.no Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Lite styling som ser bra ut på disse bilene.. Kjøp brede felger, mye senk og 90-fangere, så er du kommet langt. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det aller viktigste er vertfall felgene. Det er utrolig hva et sett pene lettmetallfelger kan gjøre med selv de styggeste bilene. Sikkert mye å oppdrive brukt (se f.eks. finn.no eller autodb.no) Skal du holde bilen lavbudsjett og lettstylet kan du gå over bilens smådetaljer. Fjerning av emblem, emblemfri grill, lakkere baklyktene, hvite blinkere, lakkere fangerene, fornye plastfarger/detaljer, lakkere invendige detaljer, sote vinduene. lakkere kalippene/tromlene, lakkere speil. Av greie bruktdeler kan du skaffe 90 fangere, 90 dører og jettalykter(om du liker dem). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå