Xbox360Andrew Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Halla, jeg har prøvd å laste ned noen demoer her på Gamer.no, men jeg får ikke til de .zip-filene... Når jeg har lastet ned filen kommer det bare en mappe opp med masse valg og jeg vet ikke hvordan jeg skal fortsette Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Vitsen med å poste to? Finn "Extract" knappen. Lenke til kommentar
Xbox360Andrew Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Takk, skal prøve det nå Lenke til kommentar
Xbox360Andrew Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Men hva nå? Jeg trykket på "Extract To" knappen og kopierte den til Spill-mappen, men jeg er stuck nå også... Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Og så skal du dobbelklikke på "setup.exe"-fila.. Men jeg anbefaler deg å "extracte" filene til et annet sted først, en temporær mappe som du kan slette etter at du har installert det. Lenke til kommentar
Xbox360Andrew Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Måtte starte nedlastninga på nytt fordi pc-en klikket litt... er på 17% på Sniper Elite-demoen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå