Møkkalasset Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Eg lurer på å kjøpe meg nissan primera 1996 model til første gangs bil den har gått ca 110 000 km, er det gode biler? Noen som har erfaring med nissan? Endret 31. august 2006 av londoy Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Kruttgode biler dette. Ligger derfor litt høyt i pris, dessverre. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 hm då så :-) får se kva eg kjøper, har egentelig ikkje lyst på ein mamma bil :-p Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ta deg ein tur innom Nissan Car Club Norway, der får du all informasjonen du har behov for. Har sjølv ein Primera 98-modell og er veldig nøgd med bilen, lett å skru på (ikkje at det har vært så stort behov for dette) og greit å få hjelp til problemer. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Eg lurer på å kjøpe meg nissan primera 1996 model til første gangs bil den har gått ca 110 000 km, er det gode biler? Noen som har erfaring med nissan? 6760318[/snapback] Sjekk svært nøye etter rust, fant mange slike med masse rust da jeg kikket etter en tilsvarende bil. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 hm då så :-) får se kva eg kjøper, har egentelig ikkje lyst på ein mamma bil :-p 6866462[/snapback] Kaller du bilen min en "MAMMÀBIL" ? *knurre* Neida, fra spøk til alvor. Primera er steike gode biler. Men skjekk nøye etter rust på kanaler, i bakdørene og skjermene. Der brandt jeg meg. Rust i kanalene er noe dritt..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå