Sinten Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei Etter eit vellykka ram-bytte tidligare i sommar føler eg meg ganske varm i trøya og tenkte eg skulle prøve å oppgradere gamle dataen litt. (tar eit kvarter å starte opp) Det var ganske enkelt å finne ram til nye dataen tidligare i sommar som har DDR-RAM. Men gamle dataen har SD-RAM og er gniten med opplysningane. Eg har køyrt eit program som heiter "Sandra 2007" og det fant ut at hovudkortet tåler 768MB ram, at det er tre Memory slots og at to av dei er ledige pluss at maks Module størrelse er 256mb. Den ved den "sloten" som er opptatt står det "128MB DIMM SDRAM Double-bank" Så når eg skal leite etter ram-moduler på internett må eg alltid oppgje noko som heiter "Minimum Effektiv frekvens". Kan eg berre ta kva som helst her eller kva? Håper det er holk som kan hjelpe meg. Legg ved ei fil med opplysningar om dataen. MVH Sinten Info_om_gamle_dataen.doc Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 pc'n takler brikker på 100mhz fsb, pc133 er nedover-kompatible til 100mhz double-bank betyr vel bare at det er chips på begge sidene så 3x 256mb blir vel 768mb Lenke til kommentar
Sinten Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Vil det sei at denne passar? https://prisguiden.no/product.php?productId=342 Veit ikkje om det er samma CL tid, har det noko å seie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg har en RAM-brikke fra en VELDIG gammel Compaq som jeg tok vare på, før jeg heiv "resten". (bortsett fra kabinettet som jeg modda). RAM-brikka tjener nå som pynt på korktavlen min. Lenke til kommentar
Sinten Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Er det nokon som kan svare på om denne kjem til å passe då? (den nederste) Lenke til kommentar
Sinten Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Hallo!!!! Ingen som kan svare på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå