Misshaped Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ja savnet litt limit breaks og bruk av materia o.l. Materia var jo med, men det var lite brukt. 6771960[/snapback] Det blir brukt limit break jo. På slutten drar Cloud i gang med final limiten om jeg ikke husker feil. Og angående XI. Jeg spiller det og liker det veldig godt, men det er vel mer pga folkene jeg har blitt kjent med enn at det er et FF spill. Er gratis første måneden, er bare å dra igang og prøve så får du se. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Joda, det blir jo brukt, både limit break og materia, men jeg syns det kunne vært mer. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 pokker, nå fikk dere meg til og laste ned og se Advent Children og da måtte jeg selfølgelig begynne og spille FF7 igjen.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Joda, det blir jo brukt, både limit break og materia, men jeg syns det kunne vært mer. 6776976[/snapback] Kampen mellom Tifa og Loz, kanskje tifa har brukt limit break mot Loz.. Hun var jo fittekjapp mot Loz i starten, men sloss i vanlig tempo under kampen og slutten.. Kanskje? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg husker godt FF 7 og 8. Spesielt 7. Det var noen utrolige gode spill..også noen tårevåte videosnutter.. De lager ikke spill som det lenger...ok kanskje det men ikke som jeg har prøvd for jeg sitter bare med PC nå.. Gamle PS1 dagene er borte for lengst.. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ah Spirits within var skuffende, Advent Children tok pusten fra meg. Synes Bahamut kunne ha tålt litt mer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå