Trazzer Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei! Jeg har kjøpt meg Final Fantsy VII, har ikke hatt tid til å sett den enda.. Bare lurte på om det finnes mange Final Fantasy filmer?? Eller var det en serie før?? Et lite spørsmål til! Tenkte å kjøpe Final Fantasy XI til pc! Er det noe å anbefale eller burde jeg holde meg unna? Kosta bare 89kr Men det er vellmånedsavgift... Mvh. Trazzer Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 er vel bare to filmer? advent children og den med de spøkelsene. final fantasy er helt hovedaklig ett spill, ble filmatisert lenge lenge etter spillene. final fantasy XI ser ikke ut som noe jeg ville ha kjøpt. elsker spillene, men MMOPRG i det blir ikke helt min stil. og final fantasy er best på konsoll Lenke til kommentar
Trazzer Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 ok Har noen av spillene på Snes emulator Så kommer vell Final Fantasy III til DS det ser kult! Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 har selv spilt final fantasy IX og X. Elsker IX er så søtt Har VII og VIII også, men de er PS1 og jeg får ikke lagret savegame Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Final Fantasy VII: Advent Children er en film, som fører historien videre fra Final Fantasy VII som er ett spill til Playstation. Det finnes en Final Fantasy film til, denne heter Spirits within, men har ikke noe med noen av Final Fantasy spillene å gjøre Lenke til kommentar
Trazzer Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Nå fant jeg serien, den heter Final Fantasy Unlimited 1-7 Fant den på outland.no! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Nå fant jeg serien, den heter Final Fantasy Unlimited 1-7 Fant den på outland.no! 6760475[/snapback] Den er i 25 episoder. Ikke 7. Er et par til her. Endret 28. august 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
Trazzer Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Nå fant jeg serien, den heter Final Fantasy Unlimited 1-7 Fant den på outland.no! 6760475[/snapback] Den er i 25 episoder. Ikke 7. Er et par til her. 6760802[/snapback] Skrev ikke att det var 7 episoder Det er vell 7 dvder med 3-4 episoder på hver Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Kommer der kansje noen nye filmer i 3D? syntes de var ganske gøye Lenke til kommentar
Itachi Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg syns du skal holde deg unna Final fantasy XI (Du kan jo seff prøve) Men jeg som har vært FF fan siden jeg var 7 år liker ikke det og det sier litt. Jeg digger MMORPG men FF ble ikke bra som MMO så jeg vil ikke anbefale dette, men begynn å spill alle spillene! De er bare så råe! ps. Advent children er en av de beste filmene jeg har sett ;D gled deg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Eg er ein av de som liker Spirits Within faktisk. Er ingen fan av spillene,så Advent Children datt litt ut hos meg. Men fy f### så BRA den filmen er laget, ser heilt vanvittig ut. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg liker også Spirits Within. Den er meget vellaget med nydelig grafikk, men jeg ble veldig skuffet første gang fordi den viste seg å ikke ha noe særlig med Final Fantasy å gjøre. Dermed blir Final Fantasy-navnet bare en drakraft for at flest mulig skal kjøpe den. Jeg syns de godt kunne utelatt FF-navnet i tittelen. Derfor kaller jeg den bare The Spirits Within. Og det er en helt grei film. Advent Children derimot, er jo pure Final Fantasy-følelse fra ende til annen. Et vidunderlig mesterverk, selv om historien er noe enkel og lite interessant for de som ikke har spillt FF7. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ja det er nettopp det at eg egentlig er blank sånn sett innen FF universet,men eg elsker stilen. Store sverd og heilt texas kamper etc. og dem var det jo mye av i den filmen. Og så rørte filmen meg litt i slutten også Og slikt liker vi! Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 noen som har klart å spille ff7 på playstation 2? kjøpe ett ps1 minnekort, men det var ikke orginalt og fikk ikke sava med det heller Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Advent Children derimot, er jo pure Final Fantasy-følelse fra ende til annen. Et vidunderlig mesterverk, selv om historien er noe enkel og lite interessant for de som ikke har spillt FF7. 6767760[/snapback] Ja skulle nok vært litt mere lagt inn i historien, folk som ikke har spilt det før skjønne rjo ikke hva Sephiroth eller mother eller jenova er og skrur av halveis! Mens for meg og en annen kompis som jhar spillt spillet så er den nydelig! Men hadde vært litt gøy om man kunne sett noen "limit breaks"... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ja savnet litt limit breaks og bruk av materia o.l. Materia var jo med, men det var lite brukt. Fikk endelig kjøpt dvd'en av AC i dag da. Herlig, men jeg må bare si at den norske tekstingen er ganske horribel. Den kunne jeg fint klart meg uten. De har jo oversatt en del ord fra FF-verdenen til norsk. SOLDIER = SOLDAT, The Turks = tyrkerne. Hva faen? Nei japanske stemmer med engelsk tekst er det beste. Angående spilling av FF7 på PS2 så har jeg ikke hatt noen problemer der Photon. Funker bra det. For å lagre må du jo ha et PS1-minnekort. Jeg har både originalt fra Sony og et sånn ekstra stort et fra en annen produsent, men det fungerer bra å lagre på begge de. (Dette var forøvrig en liten offtopic, da det ikke har så mye med tegneserier og anime å gjøre) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Er det noen sammenheng mellom Advent Children og The Spirit Within?Altså filmene? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Er det noen sammenheng mellom Advent Children og The Spirit Within?Altså filmene? 6772017[/snapback] Det burde du egentlig vite etter å ha lest at Spirits Within ikkje har noe overhodet å gjøre med spillene,men at Advent Children bygger på historien videre ifra FF7 :!: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Er det noen sammenheng mellom Advent Children og The Spirit Within?Altså filmene? 6772017[/snapback] Det burde du egentlig vite etter å ha lest at Spirits Within ikkje har noe overhodet å gjøre med spillene,men at Advent Children bygger på historien videre ifra FF7 :!: 6772275[/snapback] ja egentlig men det var bare at personene lingnet litt på hverandre...men har tenkt og bestille også i tegnefilm men spørsmålet er er tegnefimene bra? Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Angående spilling av FF7 på PS2 så har jeg ikke hatt noen problemer der Photon. Funker bra det. For å lagre må du jo ha et PS1-minnekort. Jeg har både originalt fra Sony og et sånn ekstra stort et fra en annen produsent, men det fungerer bra å lagre på begge de.(Dette var forøvrig en liten offtopic, da det ikke har så mye med tegneserier og anime å gjøre) 6771960[/snapback] ja sorry for å herje med offtopic her men har en modda ps2 og brukte ett sånt ekstra stort non-sony kort (ps1 vistnok) men den fant ikke minnekortet av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå