tientanic Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei! Har en del SMS meldinger på min mobil (K750i), ønsker å ta backup, men vet ikke hvordan. Har naturligvis sjekket på hjemmeside til SE og diverse plasser...og ble ikke klokere. Håper noen der ute kan komme med ide/forslag. Takk på forhånd. Hilsen TTN Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg ville søkt etter programvare for å sende sms direkte fra pcen via mobilen (kabel, usb, bluetooth). Slike programmer har ofte en export/backup funksjon.. Google I feel lucky søk: http://www.developershome.com/sms/freeLibForSMS.asp Lenke til kommentar
Humbro Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Har en del SMS meldinger på min mobil (K750i), ønsker å ta backup, men vet ikke hvordan. Hm. Jeg trodde det bare var vi stakkars mac-brukere som sleit med dette, innbilte meg at standardprogramvaren (som alltid bare er for windows) til mobiler fiksa dette. Men dengang ei altså. Trist. Er helt enig med deg i at dette er en innmari nyttig funksjon, som burde være en selvfølge. Sånn apropos: Jeg hadde ei venninne for fem års tid siden, som kjøpte seg en svær klumpete men ganske low-tech pda-dings, bare fordi den hadde plass til en masse sms-er, noen hundre tror jeg, dette var jo på den tida da mobiler hadde monokrome skjermer og plass til ca. tjue sms-er, max. Og venninna mi var glad i å sende meldinger, så pda-greia ble full etter ei stund; og da hu var veldig glad i å ta vare på meldinger òg, så kjøpte hu en til. Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 De fleste problemer har flere lønsinger, men denne hørtes litt dyr ut Lenke til kommentar
jic Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Myphoneexplorer brukte den til å ta backup av alt som lå på mobilen min og det fungerte både sms og alt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå