Gå til innhold

Er mobilen slik i 2015?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke helt, men mobil hadde et noe lekkert design, selv er ikke helt ivrig etter funksjonen for å gjøre den om til et møbel, da ved å dytte tastaturet bakover.

Navigerings-sytemet var vel dirkekte ikke særlig godt, kan ikke se for meg nytten i dette ;)

Ellers, helklart, vi vil nok se slike løsninger om noen år, kanksje ikke fult så drastiske, men noe i den rettningen vil vi nok se :)

Dette med fjernkontroll kan ikke si jeg ser så mye til, da den faktisk er veldig stilren med den fronten og jeg ser ingen likheter, tror vi ser noe av dete samme om 9 år.

Om vi ser på designet nå ig noen år tilbake så har forandret seg veldig og vi vil nok få et innblikk av en helt ny type å designe mobilene på, en helt ny trend vil komme og mobilen er nok mer en bare en telefon når vi ser desginet. Vi vil få flere klasser av mobiler, noen fornadrer seg mer enn andre, det vi ser på den videoen er nok noe av det vi kommer til å se om noen år, men ikke helt i samme retning :)

Men for å svare litt, vi vil nok faktisk ikke se store endringene, nye merker er kanskje kommet på banen og kameraet på telefonen vil stadig bli mer av selve telefonen.

Faktisk blie enda mer populært enn hva vi ser nå. Bilde-telefoner er blitt veldig populært og filmkamera-mobiler vil vi nok se mer av fremover, alt i et løsninger.

Telefonen der vil nok være et utgangspunkt for fremtidige desgin-mobiler, men den vil nok ikke havne i kategorien "mobilen om 9 år" Tror den vil være noe annerledes. Og vi vil ha flere muligheter med den.

Edit: la til og redigerte inn mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...