saivert Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Etter en heftig diskusjon om pallene, stakk de som satt bak meg på IKEA 7001508[/snapback] Jepp. Synd de ikke tillot paller for å komme litt høyere, men har blitt vant med å sitte slik nå så går greit. Dessuten så tvinger det deg til å sitte med rett rygg noe som bare er sunt. Verker mindre i ryggen etter mange timers sitting når man sitter med rett rygg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 det hadde blitt veldig mye rot hvis alle skulkle hatt en palle å sitte på, derfor er ikke det lov Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 ehem:P pga brannrømnings rute ting må gangene være fri for ting... og folk begynte å ta av kabelgangene våre derfor er det ikke lov Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå er det vel noen som har sittet på stolene i litt over et døgn. Bør jeg som har Fredag -Søndags billett ta med meg stol, eller er stolene der greie nok? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå er det vel noen som har sittet på stolene i litt over et døgn. Bør jeg som har Fredag -Søndags billett ta med meg stol, eller er stolene der greie nok? 7008146[/snapback] Ta med sånn hage-stol pute så funker det Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Spørs om du vil ha det behagelig, eller veldig behagelig Stolene er jo LAVE, så jeg anbefaler å ta med egen stol Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ok, men jeg får nok leve med det. Blir nok dårlig plass i bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg