Vu-caN Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Er ute etter en spiller til trening. Den må da være flashbasert, og liten. Er viktig at det følger med noe som fester den til kroppen\armen, slik at den ikke hopper opp og ned rundt halsen. Prisen må være under 1500. Jeg vil helst ikke ha ipod nano. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Creative Zen V plus? Den virker utrolig bra! Har selv bestillt meg en slik. Test Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Creative Zen V plus? Den virker utrolig bra! Har selv bestillt meg en slik. Test 6760130[/snapback] Den så veldig snerten ut med hu dama i bakgrunnen :!: Edit: men har den mulighet for strap-on på armen? Endret 28. august 2006 av Vu-caN Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hvis du ikke skal bruke den til noe annet en trening så burde du vurdere Creative Zen Nano Plus En god spiller med mye minne, mange funksjoner og god lyd. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Hadde tenkt til å bruke den til andre ting også, men det er viktig at den kan brukes til trening. Den bæreveska var ikke særlig bra avbildet, men ut ifra teksten så ser den fin ut Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Da ville jeg faktisk kjøpt den spilleren som passer best for deg (se bort fra trenings delen) og kjøp deg en billig flash spiller på lefdal eller elkjøp... Lenke til kommentar
er Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei. Var på utkikk etter det samme som deg for et par-tre måneder siden, og gikk selv for en IAudio U3 Knall lyd samt FM radio når du er lei av de innlagte sangene. Har ikke hatt noe problemer etter oppgradert firmware og spilleren dukker opp som en ekstern disk når den er koblet til pc'en. Det skal også finnes flere bærearmbånd til denne selv om jeg ikke har noe efaring med det selv. Hvet ikke om det har kommet nye produkter som er mer interessante i mellomtiden, men denne spilleren er ialfall et trygt kjøp. Lykke til med valget! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei. Var på utkikk etter det samme som deg for et par-tre måneder siden, og gikk selv for en IAudio U3 Knall lyd samt FM radio når du er lei av de innlagte sangene. Har ikke hatt noe problemer etter oppgradert firmware og spilleren dukker opp som en ekstern disk når den er koblet til pc'en. Det skal også finnes flere bærearmbånd til denne selv om jeg ikke har noe efaring med det selv. Hvet ikke om det har kommet nye produkter som er mer interessante i mellomtiden, men denne spilleren er ialfall et trygt kjøp. Lykke til med valget! 6790057[/snapback] Har IAudio x5, knall spiller, med knallertlyd Drittenkel å betjene, 30 giga harddisk ...voff! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå