cybervision_ Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Jeg solgte i sommer mitt kjære Canon Ixus 400 på grunn av "an offer I couldn´t refuse" og troen på at jeg klarte meg godt uten kamera. Nå for tiden sitter jeg bare og tenker på hvor greit det hadde vært med et kamera til det ene og det andre, derfor: Hva bør jeg velge hvis jeg skal ha et kamera som: - tar gnistrende gode bilder: - er nokså letthåndterlig - god optikk og skjerm - ellers bra? Gode bilder er selvsagt prioritert, men alt teller jo med! Setter pris på hjelp siden jeg er totalt utenfor og har ikke idé på hva som er bra nå til dags Endret 28. august 2006 av cybervision_ Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Oi, ser som flere har påpekt at elkjop.no selger Canon 750 til en pen pris, er det like lite og lett som Ixus 40? EDIT: Og dermed var 750 bestilt. Takk for hjelpen i andre tråder Endret 28. august 2006 av cybervision_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå