Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

WRT300N Ingen kontakt etter firmware forsøk..

Anbefalte innlegg

Hallois

Vi har kjøpt en WRT300N-EU versjon 2 som vi prøvde å opgradere til 2.13, men da vi kjørte firmware upgrade mistet vi kontakten med routeren og den ga aldri lyd fra seg igjen...

Hverken trådløs eller kabel fungerer. Når kabel står i får den ingen ip, og om vi setter på fast ip så hjelper ikke det stort..

Det lyser grønt på Power, ethernet (om vi har i kabel) og wireless samt oransj på security. Lyser ikke på internet nå, men det er vel bare fordi den ikke står koblet i modemet for øyeblikket..

Har prøvd å holde inne reset-knappen i 5+ sekund, men det hjelper ingenting.. :/

Noen forslag/tanker?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

hei,

har samme problem med ruteren min, jeg har funnet en måte å flashe den med rs232 datakabel, Jeg er i utlandet nå men når jeg kommer hjem så skal jeg poste bilder!!

i mellomtiden ta en tit på dette

http://wiki.openwrt.org/OpenWrtDocs/Hardware/Linksys/WRT300N

dette er en guide på hvordan du skal flashe ruteren din og data pin ut

gi meg tilbakemelding på hvordan d gikk

takk.

Hallois

Vi har kjøpt en WRT300N-EU versjon 2 som vi prøvde å opgradere til 2.13, men da vi kjørte firmware upgrade mistet vi kontakten med routeren og den ga aldri lyd fra seg igjen...

Hverken trådløs eller kabel fungerer. Når kabel står i får den ingen ip, og om vi setter på fast ip så hjelper ikke det stort..

Det lyser grønt på Power, ethernet (om vi har i kabel) og wireless samt oransj på security. Lyser ikke på internet nå, men det er vel bare fordi den ikke står koblet i modemet for øyeblikket..

Har prøvd å holde inne reset-knappen i 5+ sekund, men det hjelper ingenting.. :/

Noen forslag/tanker?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...