Argyros Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hallois Vi har kjøpt en WRT300N-EU versjon 2 som vi prøvde å opgradere til 2.13, men da vi kjørte firmware upgrade mistet vi kontakten med routeren og den ga aldri lyd fra seg igjen... Hverken trådløs eller kabel fungerer. Når kabel står i får den ingen ip, og om vi setter på fast ip så hjelper ikke det stort.. Det lyser grønt på Power, ethernet (om vi har i kabel) og wireless samt oransj på security. Lyser ikke på internet nå, men det er vel bare fordi den ikke står koblet i modemet for øyeblikket.. Har prøvd å holde inne reset-knappen i 5+ sekund, men det hjelper ingenting.. :/ Noen forslag/tanker? På forhånd takk Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Søk på "Recover from a Bad Flash" + routertypen din på google. Evt "bricked" + routertype. Lenke til kommentar
abedin Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 hei, har samme problem med ruteren min, jeg har funnet en måte å flashe den med rs232 datakabel, Jeg er i utlandet nå men når jeg kommer hjem så skal jeg poste bilder!! i mellomtiden ta en tit på dette http://wiki.openwrt.org/OpenWrtDocs/Hardware/Linksys/WRT300N dette er en guide på hvordan du skal flashe ruteren din og data pin ut gi meg tilbakemelding på hvordan d gikk takk. Hallois Vi har kjøpt en WRT300N-EU versjon 2 som vi prøvde å opgradere til 2.13, men da vi kjørte firmware upgrade mistet vi kontakten med routeren og den ga aldri lyd fra seg igjen... Hverken trådløs eller kabel fungerer. Når kabel står i får den ingen ip, og om vi setter på fast ip så hjelper ikke det stort.. Det lyser grønt på Power, ethernet (om vi har i kabel) og wireless samt oransj på security. Lyser ikke på internet nå, men det er vel bare fordi den ikke står koblet i modemet for øyeblikket.. Har prøvd å holde inne reset-knappen i 5+ sekund, men det hjelper ingenting.. :/ Noen forslag/tanker? På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå