Madrigal Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Hei, jeg har kikket litt rundt omkring etter en bærbar pc til ei jente. Den skal brukes primært til skolearbeid og surfing på internett, men også endel spilling. Derfor bør skjermkortet være i x1600-klassen eller tilsvarende. Har funnet spesielt en kandidat som tilsynelatende virker veldig kurrant: Asus A6T Men etter endel søk på forumet så ser det ut til at Asus A6Ja er veldig populær, men den er jo også et par tusen dyrere. Er forskjellen stor nok til å forsvare prisen, eller vil A6T-en være god nok til hennes bruk? Bør vel nevne at Oblivion skal spilles på denne pcen, så den må ha endel kraft. Takk for alle tilbakemeldinger. Endret 30. august 2006 av Madrigal Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Beklager at jeg bumper tråden, men er det virkelig ingen som kan svare meg? Har brukt dette forumet i noen år nå, og det har aldri vært noe problem å få svar før. Er dette et spesielt vanskelig spørsmål? Lenke til kommentar
mrmattis Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Kanskje denne dekker hennes behov? http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=c:...;p:1017568;pl:1 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg ville nok valgt Asus A6T fremfor Asus A6Ja, siden den gir mer for pengene. Asus A6Ja byr vel heller ikke på noe spesiellt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå