dSRL Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Må få ut fingeren å kjøpe meg EHD slik at jeg har bildene mine på et trygt sted i tillegg til den stasjonære PC en min. Jeg tar masse bilder og bruker photoshop endel, men er usikker på hvor stor den bør være? har sett på denne, men er den for liten tro? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318905 og hva er forskjellen på essential, premium og pro edition setter stor pris på tips og veiledning Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei! Den disken er god. Forskjellene på Essential osv. er nok mulighetene for tilkobling. Essential har vel bare USB2.0? Jeg ville nok valgt et eksternt harddiskkabinett og satt inn en WD-disk selv. Så kan du bytte disken om du har behov. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Høres ut som en god ide å bygge selv, men har dessverre ingen erfaring med slike ting. Skal bruke den eksterne harddisken til å flytte data mellom stasjonær og bærbar, er det ok med 2.0 USB tro? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Det er ikke vanskelig i det hele tatt. Som oftest er det bare noen få skruer og tilkobling av ledninger til disken inni kabinettet. USB2.0 vil være tilstrekkelig for de aller fleste. Jeg hadde ivertfall klart meg med det. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå