iNeo Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Trenger et program som kan hjelpe meg med og kopiere mapper og filer fra a til b. Det må brukes lett og være raskere en explorer. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Ikke noen som har noe forslag og komme med? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) har totalcopy v 1.1 her som jeg fikk for mange mange år siden. en exe fil som du instalerer også drar du fra mappa til mappe med høyretast, slipper og velger total copy/move edit: får ikke lov til å laste opp exe og rar filer nei vel ok. da får du bare søke etter totalcopy på google edit2: om det er noe raskere enn explorer vet jeg ikke, for det kommer vel nesten bare ann på hvor mye disken som skrives/leses fra og til er aktiv. brukes den mye vil det gå tregere uansett Endret 28. august 2006 av zeltex Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Copy Handler. På hjemmesiden står det at programmet skal være seks til sju ganger så raskt til å kopiere filer fra en partisjon til en annen på samme harddisk. Hvorvidt dette faktisk stemmer vet jeg ikke, men det er vel verdt en test. Programmet er tross alt gratis. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Takk zeltex og micro. Fant det jeg var ute etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå