Gå til innhold

sessong 6 av 24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"We've had five years of [Jack Bauer] saving a large thing; this one's much more about him saving his own ass. He'll go from being the one who hunts people down to the one who's being hunted, so that in itself turns the show around."

6759216[/snapback]

Påtide at han ikke redder verden. Første sessongen var helt ok. Det var liksom ikke "the big thing", men sessong 2 og 3 (har ikke sett lengre) blir litt for voldsomt.

Kanskje litt OT, men vegis, bruker du å være på irc kanalen lofoten? (tenker på quoten fra jwl i signaturen din)

Lenke til kommentar
"We've had five years of [Jack Bauer] saving a large thing; this one's much more about him saving his own ass. He'll go from being the one who hunts people down to the one who's being hunted, so that in itself turns the show around."

6759216[/snapback]

Påtide at han ikke redder verden. Første sessongen var helt ok. Det var liksom ikke "the big thing", men sessong 2 og 3 (har ikke sett lengre) blir litt for voldsomt.

Kanskje litt OT, men vegis, bruker du å være på irc kanalen lofoten? (tenker på quoten fra jwl i signaturen din)

6791476[/snapback]

niks. er quotet fra forumet her faktisk. lite eg beveger meg på mIRC. har prøvd i den uoffesielle HW kanalen men der blir eg bare angrepet personelig til eg stikker derfra.

Lenke til kommentar
Men tilbake til topic, nemlig sesong 6, når kan vi forvente at den kommer på tv her til lands?

6791589[/snapback]

Hver eneste sesong har startet rundt midten av januar hver gang, også kommer den på tv2 en gang utpå våren.

Gleder meg noe forferdelig..

Spoiler for de som ikke har sett ferdig sesong 5 enda..

Blir utrolig spennende å se hva kineserne gjør med Jack og hvordan han skal komme seg ut av det.. Er blitt litt lei den settingen med CTU og at det alltid kommer noen som ikke er helt gode og blir sjef der, så håper de gjør noe med det.. Regner med at Chloe hvertfall er superhacker hjemme fra stua og får hele Kina til å knele.. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...