random007 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 noen som vet når sessong 6 kommer i usa? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Here be spoilers galore. Lenke til kommentar
random007 Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 tnx 14. januar Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 "We've had five years of [Jack Bauer] saving a large thing; this one's much more about him saving his own ass. He'll go from being the one who hunts people down to the one who's being hunted, so that in itself turns the show around." Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 "We've had five years of [Jack Bauer] saving a large thing; this one's much more about him saving his own ass. He'll go from being the one who hunts people down to the one who's being hunted, so that in itself turns the show around." 6759216[/snapback] Påtide at han ikke redder verden. Første sessongen var helt ok. Det var liksom ikke "the big thing", men sessong 2 og 3 (har ikke sett lengre) blir litt for voldsomt. Kanskje litt OT, men vegis, bruker du å være på irc kanalen lofoten? (tenker på quoten fra jwl i signaturen din) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Begynte å se på 24 denne sesongen, og liker det ekstremt godt, skal kjøpe tidligere sesonger på dvd når denne er avsluttet. Men tilbake til topic, nemlig sesong 6, når kan vi forvente at den kommer på tv her til lands? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 "We've had five years of [Jack Bauer] saving a large thing; this one's much more about him saving his own ass. He'll go from being the one who hunts people down to the one who's being hunted, so that in itself turns the show around." 6759216[/snapback] Påtide at han ikke redder verden. Første sessongen var helt ok. Det var liksom ikke "the big thing", men sessong 2 og 3 (har ikke sett lengre) blir litt for voldsomt. Kanskje litt OT, men vegis, bruker du å være på irc kanalen lofoten? (tenker på quoten fra jwl i signaturen din) 6791476[/snapback] niks. er quotet fra forumet her faktisk. lite eg beveger meg på mIRC. har prøvd i den uoffesielle HW kanalen men der blir eg bare angrepet personelig til eg stikker derfra. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Dette er must see!! Jack Baur FTW Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Gleder meg. Flott å høre at plottet er litt annerledes denne gangen også, det begynte å bli litt mye av det samme Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Gleder meg som en liten unge! Regner fortsatt med at vi får se Jack i action igjen... hmm... jack... *sette på sesong 4* Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Men tilbake til topic, nemlig sesong 6, når kan vi forvente at den kommer på tv her til lands? 6791589[/snapback] Hver eneste sesong har startet rundt midten av januar hver gang, også kommer den på tv2 en gang utpå våren. Gleder meg noe forferdelig.. Spoiler for de som ikke har sett ferdig sesong 5 enda.. Blir utrolig spennende å se hva kineserne gjør med Jack og hvordan han skal komme seg ut av det.. Er blitt litt lei den settingen med CTU og at det alltid kommer noen som ikke er helt gode og blir sjef der, så håper de gjør noe med det.. Regner med at Chloe hvertfall er superhacker hjemme fra stua og får hele Kina til å knele.. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå