raiven Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Har veldig lyst på denne sykkelen men jeg har hørt at det skal være litt feil på den. Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Har hørt noe om noen elektroniske problemer, men det har jeg oppfattet skjer rimelig sjelden. Derbi GPR er et godt valg, bare så det er sagt. Fine sykler Lenke til kommentar
raiven Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Ja det var noe om elektroniske problemer jeg hadde hørt om Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Ja, har forstått det sånn at det er en ren bagatell. Selvfølgelig, du kan være så uheldig å få det problemet, men har hørt at det er null problem å fikse det igjen. Endret 28. august 2006 av JulianR Lenke til kommentar
raiven Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Ja, har forstått det sånn at det er en ren bagatell. Selvfølgelig, du kan være så uheldig å få det problemet, men har hørt at det er null problem å fikse det igjen. 6760632[/snapback] Takker for svar. Tror jeg satser på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå