DementedAlbino Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hadde en gang en meget stilig apple theme til min ppc. Det var lyseblått, og så kjempe bra ut. Noen som har noen tips til hvor jeg kan finne themes? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Du finner noen Apple-themes blant dem i Computer-seksjonen hos LittleThemes.com. Men skal du ha et Apple-theme som også endrer på Start-knappen samt statusikonene, så bør du f.eks gå for Black Panther. Denne themen krever imidlertid at du installerer 2 tilleggsprogrammmer på PocketPCen din - nemlig WisBar Advance 2 og psShutXP. Førstnevnte er dessverre ikke gratis, men koster ikke mer en 10 dollar. Selv har jeg til min HTC TyTN funnet et par bra themes her. Ikke noen Apple-themes riktignok, men de ser iallefall ganske bra ut uansett. EDIT: En fin informasjonstråd om PPC themes kan leses her. Grei å ha i bakhånd dersom man har lyst til å prøve å lage noen themes selv. Side 2 i denne tråden inneholder linker til forskjellige steder man kan laste ned forskjellige themes. Endret 29. august 2006 av EviLEddiE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå