KayAU Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Morsomt å se hvordan PS3 Klubben reagerte på tråden da jeg postet denne her i går. Det var bare tull og fanteri og de gikk helt amok her. Moderator måtte trå inn og slette mange av de postene som kom rullende inn. 6765458[/snapback] Ja, inkludert dine postar, Avanore. Når vi tek i betraktning rullebladet ditt, og rullebladet til kjelda di, er det ikkje rart at folk antok det var tull. Det er stadig ikkje bekrefta, som du påstår, men med denne nye kjelda ser det mykje meir sannsynleg enn det var. EDIT: Ser at du har forandra påstanden din frå "bekrefta" til "ny kjelde". Kanskje der er håp for deg enno... Kay Endret 29. august 2006 av KayAU Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Morsomt å se hvordan PS3 Klubben reagerte på tråden da jeg postet denne her i går. Det var bare tull og fanteri og de gikk helt amok her. Moderator måtte trå inn og slette mange av de postene som kom rullende inn. 6765458[/snapback] Ja, inkludert dine postar, Avanore. Når vi tek i betraktning rullebladet ditt, og rullebladet til kjelda di, er det ikkje rart at folk antok det var tull. Det er stadig ikkje bekrefta, som du påstår, men med denne nye kjelda ser det mykje meir sannsynleg enn det var. EDIT: Ser at du har forandra påstanden din frå "bekrefta" til "ny kjelde". Kanskje der er håp for deg enno... Kay 6765536[/snapback] Hvis PS3 hadde kommet med en gladmelding jeg kom over så hadde jeg postet en tråd om det. Jeg postet jo first look video der vi ser PS3 på nært hold Endret 29. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg postet jo first look video der vi ser PS3 på nært hold 6765561[/snapback] Jaudå, den var forsovidt fin den... Eg har mine meiningar både om det du skriv og om kva eg trur ligg bak det, men trur det er betre om vi ikkje tek den diskusjonen no. La oss heller halde oss on-topic, no som vi faktisk har ei brukbar kjelde. Kay Lenke til kommentar
nacho Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Klart en ikke vil tro vondt om den konsollen man har mest tro på. Det ser man jo klar på den andre RSX tråden, som omhandler en oppgradering av RSX. Der er man jo i fyr og flamme og det virker nesten som om det er bekreftet, men når et rykte av akkuratt motsatt natur oppstår så blir dette sett på som tull (helt til den nye kilden da). Man kunne se det samme når sony annonserte den motion control greia, da var det hui og negativ stemning, men noen måneder før når wii gjorde det, så var det himmelstemning. Og ikke kom drassende med en sånn "ms-sony-nintendo bare kopierer så dette er drit" holdning, en ubrukelig holdning for oss forbrukere. Tenk hvor bra dette blir om sony og wii kopierer den utmerkede live tjenesten 360 har, vil noen lide? Viss jeg skulle hatt ps3 så hadde jeg hatt mye lettere for å trodd på et positivt rykte enn et negativt et. Vi er da tross alt bare mennesker Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Sony har da ingen grunn til å nedgradere. Prisen er jo alt satt. 6764922[/snapback] Så er det en nedklokking det er snakk om da, og ikke ny hardware. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jaudå, det er sant det, vi er nok alle i større eller mindre grad offer for den mennesklege tendensen til å tru det vi vil skal vere sant, heller enn det kalde fakta viser er sannsynleg. Men vi kan i det minste prøve å vere objektive når vi vurderar ting. Kay Lenke til kommentar
baltie Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Man kunne se det samme når sony annonserte den motion control greia, da var det hui og negativ stemning, men noen måneder før når wii gjorde det, så var det himmelstemning. Og ikke kom drassende med en sånn "ms-sony-nintendo bare kopierer så dette er drit" holdning, en ubrukelig holdning for oss forbrukere. Tenk hvor bra dette blir om sony og wii kopierer den utmerkede live tjenesten 360 har, vil noen lide? 6765760[/snapback] Vel, MS, Sony og Nintendo bare kopierer, så dette er drit. Neida, er helt enig med deg. Forøvrig, grunnen til at det var så negativ stemning når Sony lanserte sin nye kontroller, var at de presterte å fremstille det som noe nytt og revolusjonerende ... og dessverre måtte de fjerne rumble fordi det forstyrret bevegelsessensorene. Problemet er bare at teknologien Sony presenterte allerede hadde eksistert for PC (med rumble til og med!) i flere år... De fikk også en hel presseverden til å tro at det var akkurat det samme som Nintendo sin kontroller, noe det slett ikke er. For å si det sånn, hvor Nintendo har funnet opp mitraljøsen har Sony relansert pumpehagla. Og så var det Sonys arroganse da, men det behøver vi ikke rippe opp i nå. Viss jeg skulle hatt ps3 så hadde jeg hatt mye lettere for å trodd på et positivt rykte enn et negativt et. Vi er da tross alt bare mennesker 6765760[/snapback] Jepp, det er vi, men det er når det å tro på et positivt rykte går over i å utbasunere dette ryktet, blåse det opp i uante dimensjoner (basert på egne spekulasjoner og ikke minst forhåpninger, dessverre ikke alltid fundert i noe som er mulig eller sannsynlig) og samtidig gjøre oppmerksom på hvor elendige konkurrentene blir i forhold.. Vel, noen av oss synes det er litt på trynet. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hadde ikke forundret meg om de kutta ned 10% for å dempe varmeutviklingen litt.Kan tenke meg at CELL, RSX og innebygd PSU skaper en god del varme - og hvis ikke PS3 kommer med innebygd radiator tror jeg nok de må tenke litt på det. Men, spørsmålet er heller- hvor mye vil -vi- legge merke til det? Ganske lite kan jeg tenke meg. 6763605[/snapback] Siterer bare meg selv jeg. Sikkert noe av det mest vettuge jeg noen gang har kommet med her. Ikke bare varmeutviklingen, men også spenningen i selve apparatet, som news4gamers kommer med. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Man kunne se det samme når sony annonserte den motion control greia, da var det hui og negativ stemning, men noen måneder før når wii gjorde det, så var det himmelstemning. Og ikke kom drassende med en sånn "ms-sony-nintendo bare kopierer så dette er drit" holdning, en ubrukelig holdning for oss forbrukere. Tenk hvor bra dette blir om sony og wii kopierer den utmerkede live tjenesten 360 har, vil noen lide? 6765760[/snapback] Vel, MS, Sony og Nintendo bare kopierer, så dette er drit. Neida, er helt enig med deg. Forøvrig, grunnen til at det var så negativ stemning når Sony lanserte sin nye kontroller, var at de presterte å fremstille det som noe nytt og revolusjonerende ... og dessverre måtte de fjerne rumble fordi det forstyrret bevegelsessensorene. Problemet er bare at teknologien Sony presenterte allerede hadde eksistert for PC (med rumble til og med!) i flere år... De fikk også en hel presseverden til å tro at det var akkurat det samme som Nintendo sin kontroller, noe det slett ikke er. For å si det sånn, hvor Nintendo har funnet opp mitraljøsen har Sony relansert pumpehagla. Og så var det Sonys arroganse da, men det behøver vi ikke rippe opp i nå. Viss jeg skulle hatt ps3 så hadde jeg hatt mye lettere for å trodd på et positivt rykte enn et negativt et. Vi er da tross alt bare mennesker 6765760[/snapback] Jepp, det er vi, men det er når det å tro på et positivt rykte går over i å utbasunere dette ryktet, blåse det opp i uante dimensjoner (basert på egne spekulasjoner og ikke minst forhåpninger, dessverre ikke alltid fundert i noe som er mulig eller sannsynlig) og samtidig gjøre oppmerksom på hvor elendige konkurrentene blir i forhold.. Vel, noen av oss synes det er litt på trynet. 6766008[/snapback] Helt enig, det er forskjell på å være menneskelig biased og på å være dedikert sektmedlem. Den delen av kritikken mot kontrolleren til sony som gikk på sonys holdninger og atferd kunne jeg ikke vært mer enig i. Men store deler av kritikken gikk også ut på at kopieringen i seg selv er et onde, DET er jeg uenig i. (Selv om fjerningen av rumble suger) Lenke til kommentar
freke Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Den delen av kritikken mot kontrolleren til sony som gikk på sonys holdninger og atferd kunne jeg ikke vært mer enig i. Men store deler av kritikken gikk også ut på at kopieringen i seg selv er et onde, DET er jeg uenig i. (Selv om fjerningen av rumble suger) 6766094[/snapback] Det er vel kanskje av det gode at sony og ms følger etter nintendo på akkurat den kontroll greia. Det virker som det blir et vanvittig fett kontroll system. Så neste generasjon får vi kanskje se en full versjon motion sensor i de andre konsollene og, samtidig som nintendo kommer med hd oppløsninger. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Det er vel kanskje av det gode at sony og ms følger etter nintendo på akkurat den kontroll greia. Det virker som det blir et vanvittig fett kontroll system. Så neste generasjon får vi kanskje se en full versjon motion sensor i de andre konsollene og, samtidig som nintendo kommer med hd oppløsninger. 6766128[/snapback] Det hadde vært ufattelig heftig! Så sant Nintendo sitt kontrollsystem blir så bra som vi håper. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ahh, ja det kan bli bra! Flytter til australia utpå nyåret, så om den er noe bra så prøver jeg å få tak en billig en i thailand eller noe. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hadde moderator gidda å lagt inn en "ikke bekreftet" i thread-tittelen? Fordi det står en annen plass ser jeg at Avanore har tatt det helt for god fisk igjen... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 asia_hills og FHJ: Hva skjer hvis GPU faktisk er nedgradert? Hopper dere over til X360? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 asia_hills og FHJ:Hva skjer hvis GPU faktisk er nedgradert? Hopper dere over til X360? 6769203[/snapback] Heh, hvorfor skulle de det? Har GPU blitt nedgradert, har Sony helt sikkert kommet på en god grunn som fanboisa kan trykke til brystet sitt (varmeutviklinga holder jeg en knapp på). Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hvorfor? Ps3 er fortsatt den sterkeste maskinen. Jeg skjønner at 360-eierne er desperate etter å finne grunner til ikke å kjøpe Ps3, men dere MÅ da ha andre ting å ta dere til. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hvorfor?Ps3 er fortsatt den sterkeste maskinen. Jeg skjønner at 360-eierne er desperate etter å finne grunner til ikke å kjøpe Ps3, men dere MÅ da ha andre ting å ta dere til. 6769464[/snapback] Ps3 er sterkere på noen sider enn 360en, mens 360en er sterkere på andre sider enn Ps3en. Jevnt over er de likegode i ytelse. Men det får du aldri en Sony-fanboy til å innrømme. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hadde moderator gidda å lagt inn en "ikke bekreftet" i thread-tittelen?Fordi det står en annen plass ser jeg at Avanore har tatt det helt for god fisk igjen... 6767291[/snapback] Du, Fhj, & asia hills så & si bumper hverandres svar "360 flopper" tråden, og når det kommer en negativ PS3 tråd må man forandre tråd tittel? Hele denne krigen har blitt patetisk! Håper trådstarter forandrer den til "PS3 Grafikken har blitt nedgradert - BEKREFTET" Oj, jeg bumpet visst denne tråden.. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Øhm. Du vet like godt som alle andre at det er 360-fansen sin egen feil de får litt pes i en egen tråd. Uansett, som jeg sa i den andre, så er jeg klar for å legge ned våpnene, men da MÅ denne jævla drittslengingen av Ps3 slutte. Viss ikke må tallene komme tilbake og tilbake hele tiden. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Snip Du, Fhj, & asia hills så & si bumper hverandres svar "360 flopper" tråden, og når det kommer en negativ PS3 tråd må man forandre tråd tittel? Hele denne krigen har blitt patetisk! Håper trådstarter forandrer den til "PS3 Grafikken har blitt nedgradert - BEKREFTET" Oj, jeg bumpet visst denne tråden.. 6770092[/snapback] Ja, den er patetisk, spesielt når den tiltrekker seg patetiske individer som bidrar til absolutt intet annet enn å spa oppunder. Hva tror man egentlig at man oppnår med å lyve om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå