Newt32 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Bra forslag TSP. Jeg prøvde meg med din ide også. Håper ikke det gjør noe Endret 5. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Edit: Ah, nå funket det ja... Endret 5. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Haha, hvorfor skulle det gjøre noe, jeg spurte jo verken deg eller zomac om jeg kunne blande sammen din og hans. I tillegg er jo alt jeg har gjort å bare sette det sammen, kan jo ikke akurrat sies å være noe særlig egenprodusert da Likte det første forslaget ditt best. Jeg likte ikke tredje forslaget for da forsvant streken under skriften og da ble ikke skriften like "kul" (av mangel på bedre ord i farten) lenger. Heller ikke andre forslaget falt i smak for jeg syns ikke det skal være en hel "ramme" rundt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Takk for nye forslag. Er ikke sikker på hvilket jeg liker best av nr 2 og nr 3 ennå. Føler at det endelige valget ut ifra alle forslagene hittil skal bli vanskelig Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Vil bare meddele at konkurransen er åpen på ubestemt tid. (Hint hint) Muligens helt fram til det nærmer seg premiere. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Lagde bare et kjapt utkast... Det meste her kan finpusses - spesielt teksten - men du får ihvertfall se hva jeg tenker, da.... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Takk for forslaget. Tror teksten hadde gjort seg bedre hvis den ikke hadde kant. Mulig hele bildet trenger en ramme, for det slutter litt "brått", hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Vil annonsere at Newt32 er vinneren. Han vil få tilsendt en DVD når tida er inne. Takk for logoen! Vil forøvrig takke alle som har bidratt og Prebolomeus som kom med nyttige forslag. Endret 4. oktober 2006 av cun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå