Gå til innhold

Logokonkurranse - Vinneren får DVD

Cuneax

Anbefalte innlegg

Jeg antar at ikke alle de kreative sjelene som henger her som også henger i Film/tv-delen av forumet, så da poster jeg likesågodt dette her:

Originaltråden finner dere her

Konkurranse - vinn Emesis-DVD!

Jeg har mitt eget lille produksjonsforetak som jeg kaller NiµGGER. Jeg har lagd en logo til det fra før, denne:

niggerlogocopy2yz9.jpg

Jeg er ingen flink logoskaper, så jeg håper at noen vil være så snille å lage en ny logo til meg.

Kriterier:

• Logoen skal brukes før filmen begynner, og bør dermed være passende i denne sammenhengen (mao, en stil à la det vi ser ovenfor).
  • Navnet skal skrives NiµGGER.
  • Det må være bilde av minst én eller flere mygger.
  • Bakgrunnen bør være svart.

Ellers er det fritt fram. Konkurransen har foreløpig ingen deadline, men vi får se...

Det forslaget jeg peker ut vil komme med i filmen og skaperen vil belønnes med en kopi av DVD-en, som kommer en gang etter "premieren" på nett.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, lagde en relativt rask logo, som uten tvil har en del forbedringspotensiale, men spørsmålet er om du liker den, om ikke dropper jeg den.

-Svart bakgrunn, med hvit. den kan med andre ord gå på stort sett alle plakater, og festes på alt, og kvaliteten forringes ikke av å bli trykt i svart hvitt.

-Vektor basert, den kan med andre ord bålses opp og ned i det uendelige, uten at resultatet foringes.

-Er ett førsok på å få greia til å se mer film ut, noe som ikke var så lett egentlig.

-Fonten som er brukt heter BlairMdITC TT, i normal.

lolwy8.jpg

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar

Heisann! Det er absolutt noe bra over denne. :)

Men jeg vil gjerne at den lille i-en skal ha prikk over seg. Undertittelen er heller ikke nødvendig.

Kunne du prøve å lage en versjon til med flere mygger?

Tusen takk for at du tar deg bryet ;)

Lenke til kommentar

Skal se hva vi får til ut over dagen, jobber litt med å forstørre portfolien min, så det er bare gøy. Kan prøve og legge til flere mygger, men er litt skeptisk. Og med prikk over ien, fonten har ikke det innlagt, men det ordner vi greit, kan vel også legge ut noen versjoner med andre fonter etthvert.

Men hvordan utalles det hele? prøvde i hele går, uten å komme på noe særlig fornuftig.

Lenke til kommentar
Takk for nytt forslag :)

Det hele uttales Nikkelmygger :wee:

Ni = Nikkel

µ = my

GGER = for å understreke periodesystemforkortelsen

6765328[/snapback]

Beklager offtopic, men må si at det var et kreativt navn. Trodde først det var et skjult budskap, nemlig (beklager språkbruken) nigger :roll: .

Lenke til kommentar

Middagsluren ble til en fem timers lur, men jeg rakk da i det minste å prøve en annen font. Orker ikke å begynne å tegne en masse mydd i natt, men vi får se hva vi får gjort. Er vel egentlig mer nysgjerrig om du liker fontvalget eller ei.

EDIT: Ehm, neivell, den nye glemte jeg å legge ut, jaja, eksterne disken ligger hjemme, får vel laste opp i kveld eller noe. :blush:

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar

Takk for alle forslag hittil. Er fremdeles åpen for flere bidrag.

Eirikeb: Det jeg savner i logoen din er vinger. Ellers er den veldig fin.

Jernlov: Logoen er veldig stilig. Prøv å gi den en rektangulær (dvs følge formen) hvit kant rundt myggen, men ikke la det være den ytterste grensa.

zomax: Jeg tror plasseringen på myggene hadde gjort seg bedre symmetrisk... Prøv med f.eks. én til, eller legg til en hvit kant, kanskje? Hvis det er tre mygger kan kanskje asymmetri funke bedre. Du får se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...