Gå til innhold

Sniktitt på Combat Flight Simulator 3 (PC)

Anbefalte innlegg

Microsoft kommer snart med sitt tredje spill i Combat Flight Simulator- serien. Mange nye finesser er langt til, og dette ser ut til å bli det beste så langt. Gamer.no har fått teste en tidlig beta-versjon av spillet, og førsteinntrykket er veldig bra. Spillfølelsen er der i høyeste grad, til tross for at den nye grafikkmotoren ikke er ferdig. Dette ser ut til å bli den nye flysimulatoren alle kommer til å snakke om.

Les hele sniktitten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm Ser ut som Microsoft har fått det sånn noenlunde til med flymodellene nå, endelig. Men bakkegrafikken ser jo helt forferdelig ut.

Jeg tror jeg venter til 28. november på IL2´s oppfølger, "Forgotten Battles".

En historisk, 100% korrekt kampflysimulator fra østfronten 1941 - 45, laget av seriøse mennesker - for seriøse mennesker, i Russland av alle steder :smile:

Det er en gullgruve for både flyfanatikere og krigshistorikere.

Her er det (heldigvis) ingen amerikanske/britiske fly, bortsett fra de flytypen russerene leide/lånte fra de allierte.

Så her er det bare VVS (sovjektiske flyvåpen) mot Luftwaffe, alle flytyper er historisk korrekte, og jeg er villig til å vedde på at det er mange som vil bli forundret over det enorme utvalget av ukjente russiske flytyper, med fantastiske flyegenskaper. Reinspikka morro til null kroner timen!

Se selv her: http://www.il2sturmovik.com

Du får verdens vakreste online spill gratis.

Besøk gjerne også våre skvadronsider,

http://www.jagdgeschwader301.de

Mye reklame? Vel, jeg har vært medlem der i snart ett år og har aldri vært nærmere himmelen i eget fly, uten flysertifikat!

Lenke til kommentar

Spillet har fått en nokså lunken mottakelse etter utgivelsen i USA. Flymodellene er visst helt forferdelige og grafikken er så som så. Det er synd for jeg vil så gjerne like CFS3. Jeg vurderer å kjøpe spillet hvis microsoft kan rette opp feilene i en patch, men det er de jo ikke akkurat kjent for.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-27 08:25, skrev JG301_Nils:

Hmm Ser ut som Microsoft har fått det sånn noenlunde til med flymodellene nå, endelig. Men bakkegrafikken ser jo helt forferdelig ut.

Jeg tror jeg venter til 28. november på IL2´s oppfølger, "Forgotten Battles".

En historisk, 100% korrekt kampflysimulator fra østfronten 1941 - 45, laget av seriøse mennesker - for seriøse mennesker, i Russland av alle steder :smile:

Det er en gullgruve for både flyfanatikere og krigshistorikere.

Her er det (heldigvis) ingen amerikanske/britiske fly, bortsett fra de flytypen russerene leide/lånte fra de allierte.

Så her er det bare VVS (sovjektiske flyvåpen) mot Luftwaffe, alle flytyper er historisk korrekte, og jeg er villig til å vedde på at det er mange som vil bli forundret over det enorme utvalget av ukjente russiske flytyper, med fantastiske flyegenskaper. Reinspikka morro til null kroner timen!

Se selv her:

Du får verdens vakreste online spill gratis.

Besøk gjerne også våre skvadronsider,

Mye reklame? Vel, jeg har vært medlem der i snart ett år og har aldri vært nærmere himmelen i eget fly, uten flysertifikat!

Gratis? :smile:

Lenke til kommentar

Vær forsiktig dersom dere skal spille dette på radeon 9700. Spillet fryser etter kort tid uansett hvilke instillinger og oppløsninger jeg prøver. Når jeg startet spillet fikk jeg beskjed om at driveren var gammel og at jeg burde oppgradere til en nyere driver. Hadde selvfølgelig den nyeste driveren fra ati.com installert og jeg fikk samme feilmelding når jeg prøvde med driverne som fulgte med kortet. Fant etterhvert ut at man kunne starte spillet med ikke-anbefalte drivere men det fryser etter kort tid.

Har ikke funnet noe info om dette noe sted bortsett fra en bekreftelse på at det kan være ustabilt med dette skjermkortet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...