Gå til innhold

Trenger råd om sunn studentmat


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476

Hvis jeg bare spiste 20g karbs om dagen ville jeg omkommet. Hakke telt, men er ganske sikker på at jeg spiser det til frokost(selv om frokosten min ikke pleier å være av de største).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kan jo drikke. men mener og ha hørt at man ikke skal ha på saus på mat og sånt hvis man trener. noen andre som har hørt om det? eller er det bare meg?  ;)

6765640[/snapback]

Man skal ikke drukne maten i saus og oljer, da dette kan "smøre" tarmene, samt at det er mye "usunt" i saus. Litt derimot, er for min del nødvendig for å få ned f.eks. kokte poteter (ikke at jeg kommer til å spise det på 5 år, men).

Lenke til kommentar

Speltbrød

 

tunfisk

svolværpostei

 

brun ris

linser

 

laks

kyllingfilèt

kalkunfilèt

 

diverse grønnsaker

 

90+ proteinshake

 

--

 

Toro har forresten lansert en veldig mager middagspakke (80-140kcal/100g avhengig av variant) som er velsmakende og forholdsvis rimelig (30-40,-).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Lettkokte havregryn bør vel gjøre susen til å begynne med, men etter en stund blir man SINNSYKT lei. Var forøvrig tilbud på ICA Maxi i går, 12 pizza Orginale til 150kr forutsatt at man kjøpte en boks med 12 i. Ble vel 12,50kr pr pizza à 300g.

 

*Kjøpte en boks, hadde det ikke vært for at jeg måtte sykle hjem hadde jeg kjøpt to :p

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...