Straffa Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 I senaste numret av japanska speltidningen Famitsu kan man läsa att Microsoft redan under nästa månad planerar att släppa ett spelbart demo på Lost Odyssey. Spelet är en storsatsning från Microsofts sida och utvecklas av Hironobu Sakaguchi som varit inblandad i alla Final Fantasy-spel till och med del elva. Dessutom komponeras musiken av Nobuo Uematsu som gjort nästan all musikk till alla Final Fantasy-spel. Att det kommer just nästa månad är givetvis ingen slump, utan tyder på att Microsoft under Tokyo Game Show tänker göra som under E3 och släppa sina spelbara demos även för hemmabruk. Enda haken är att detta med 99% säkerhet bara gäller Japan, så vi andra får fortsätta att drömma om att spela det mycket lovande Lost Odyssey ett tag till. Link Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Nå, DET ser ut som et lovende spill! Nobuo Uematsu er helt sjef. Sakaguchi syns jeg har dumma seg ut litt i det siste med FF X-2 og slikt... Har du noen in game-bilder? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg har lite sans for jRPG spill, men demoer er alltid en positiv ting. Tar sikkert ikke så lang tid før det blir tilgjengelig for resten av verden. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Nå, DET ser ut som et lovende spill!Nobuo Uematsu er helt sjef. Sakaguchi syns jeg har dumma seg ut litt i det siste med FF X-2 og slikt... Har du noen in game-bilder? 6759026[/snapback] Nå står det da vitterlig at Sakaguchi bare har værtinnblandet i alle FF-spillene til og med nr. 11, så da er det nok ikke han som har dummet seg ut. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ahem. Final Fantasy X-2. Han var innblandet i Final Fantasy X og snakker veldig mye på dokumentaren jeg har på ekstradisken. Tror du misforsto litt her du. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ahem. Final Fantasy X-2.Han var innblandet i Final Fantasy X og snakker veldig mye på dokumentaren jeg har på ekstradisken. Tror du misforsto litt her du. 6759190[/snapback] Jepp, var nok jeg som misforsto da. Er jo så mange FF'er ute og går at det er umulig å holde rede på dem alle. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hehe, sant! De er nå gode også, med unntak av ovennevnte . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå