Erren Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei sann! Vil ha meg en ny wallpaper, men finner ingen enkle med Kirby, bare sånne svære og detaljerte. Er det noen som gidder å lage en enkel bakgrunn i medium oppløsning(?x1024), gjøre det så lite som mulig uten å ødelegge kvaliteten og legge det ut her? Tenker meg en enkel bakgrunnsfarge, en noe mørk og diffus bakgrunnsfarge, ev. dette bildet av Kirby, og så en slags logo der det står Kirby, som "smelter" inn i bakgrunnen. Mottas med stor takk! Lenke til kommentar
andir Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Siden ingen andre har laget noe, fikk jeg lyst til å prøve. Kan gjøre forandringer hvis det er ønsket. Klikk på bildet etter at det har blitt lastet ned fra linken for å se størrelsen. Gammainnstillingen på skjermen min er noe lav, så det kan hende at bildet er for lyst og har svake farger. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Her er mine "forslag": Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) JEg elsker deg, Andir! :!: Kan du gjøre bakgrunnsfargen litt mer grønn, så tar jeg den. Endret 3. september 2006 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
andir Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 JEg elsker deg, Andir! :!: Kan du gjøre bakgrunnsfargen litt mer grønn, så tar jeg den. 6796352[/snapback] Yes, master. Selve bakgrunnsfargen, eller lyset som kommer opp bak skrifta? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvorfor ikke noe slikt isteden? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Den der siste var stilig *bruke* Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kirby er ikke en bitch.. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Enig med Orresnei *bruke* Knut, Kirby er min bitch, k? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Kirby er ikke en bitch! UANSETT hvem sin det er! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hippie-Erlend = Kirby. Kirby = Hippie-Erlend. k? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Kirby = Kirby Hippie-Erlend = Hippie-Erlend Kirby = IKKE bitch!! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Kirby = KirbyHippie-Erlend = Hippie-Erlend Kirby = IKKE bitch!! 6911186[/snapback] åh gud... dra den enda litt lengre a er du snill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå