dTd Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei! Jeg måtte formatere harddisken min av en merkelig grunn her en dag, og jeg lurer på om det er mulig å gjenoprette slettede iso filer? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Det finnes programmer som kan redde filer, så lenge disken ikke er skrevet over på nytt etter formatering. Men kan ikke navnet på noen, vent og se så får du nok navnet på et program. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 ok, det høres fint ut for jeg har ikke skrevet noe nytt på den ennå må bare vente på noen navn da Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Du kan jo prøve et program som heter GetDataBack. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Du kan jo prøve et program som heter GetDataBack. 6759015[/snapback] wee takker a det ser ut til å funke veldig bra Lenke til kommentar
aQrubat Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 getdataback er ganske dårlig, sammen med r-studio. Kvalitiet får du fra finaldata =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå