Chriskart14 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei Jeg formaterte pcen forrige uke og nå vil den ikke starte "autokjøring" når jeg stikker inn en minnepenn eller andre ting som festes via USB. Makinen registrerer på en måte ikke at det er noen minnepenn eller andre "connections". En merkelig ting jeg fant ut var at den eksterne harddisken min fungerte fint med pcen, selvom den kobles til via USB. Her har jeg installert programvare som var medfølgende harddisken på forhånd, kanskje derfor dette fungerer og ikke noe annet? Dette er utrolig frustrerende ettersom jeg bruker minnepenner mye til jobb osv. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Chriskart14 Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Printeren fungerte heller ikke, selvom jeg har forhåndsinnstalert programvare til den. Begynner å bli forferdelig irriterende ettersom det hemmer jobbingen min i stor grad Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei! Har du forsøkt nye drivere til hovedkortet(brikkesettet)? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Sjekk dagens USB-artikkel i PC-World. http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...87D01DC30647D67 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå