skjelsba Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg har litt lyst på en Sony Ericsson K610i, men synes at variantene som finnes i norge er litt kjedelige. I sommer så jeg en vanvittig fin K610i i Australia som hadde hvitt cover og i danmark selger de den i svart. Noen som vet om det er mulig å få tak i disse fargene i norge? Evt. hvor man kan få kjøpt løse deskler? K610i i sort: http://www.goblue.dk/product.asp?product=1386&sub=12&page=1 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Finnes den ikke i rødt også?? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Her ser du den svarte versjonen. Den selges dessverre ikke i Norge. Rød kommer kanskje etterhvert Lenke til kommentar
AudioAndie Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Her ser du den svarte versjonen. Den selges dessverre ikke i Norge. Rød kommer kanskje etterhvert 6761395[/snapback] Det ligger en rød nyinnkjøpt på bordet mitt her idag. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Her ser du den svarte versjonen. Den selges dessverre ikke i Norge. Rød kommer kanskje etterhvert 6761395[/snapback] De har rød versjon på telekiosken på Kvadrat i Stavanger, så den idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå